składać PIT czy nie

Data: 2011-03-12 09:59:47
Autor: zz
składać PIT czy nie
Żona prowadzi gospodarstwo rolne - działy specjalne.
Ja mam jakiś wydumany, czasem stosowany w nazewnictwie, status osoby współpracującej.
W każdym razie - jako małżonek jestem ubezpieczony w KRUS.
Nie mam jakichkolwiek ubocznych dochodów.
Czy składać mam w tej sytuacji PIT z zerowym przychodem?
Wiem że mogę rozliczać się łącznie z małżonką, ale co się stanie
jeżeli nie rozliczę się łącznie i nie złożę rozliczenia osobno?
pzdr. zz

składać PIT czy nie