składak 'Sokół',wersja export owa, 3 bieg.

Data: 2009-07-01 21:57:58
Autor: ToMasz
składak 'Sokół',wersja export owa, 3 bieg.
kenubi pisze:
..szukam zdjęcia.

Miałem takiego, rok produkcji coś lata siedemdziesiąte. Miał przerzutkę planetarną (chyba SRAM), kolor ~zielony-metalik, białe linki, z przodu szosowy hamulec, białe siodło i gripy?. Czasem go wspominam w opowieściach ale nawet najgorszego zdjęcia (wersji eksportowej) na necie nie mogę się doszukać.
mariusz

mam   jeszcze takiego(zachomikowany 30 km od domu, zdjecia nie
prstrykne). Niestety pomalowany na zielony metalik razem z felgami i
łańcuchem....

ToMasz

składak 'Sokół',wersja export owa, 3 bieg.