skladak dla Wilka [skladak]

Data: 2012-05-12 17:51:28
Autor: Titus Atomicus
skladak dla Wilka [skladak]
Witam,
Tym razem bez ironii, calkiem powaznie:
http://www.foldingbikes.co.uk/dahon_tournado.htm
Dahon - kolarka. Zapewne przydatne dla tych ktorzy jezdza dlugie dystanse ale na lekko.
--
TA

Data: 2012-05-12 21:20:25
Autor: Fabian
skladak dla Wilka [skladak]
On 12.05.2012 17:51, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Na ramie jest nalepka Ritchey. Wygląda, że to tego typu rama

http://www.ritcheylogic.com/dyn_category.php?k=472401

Tu jest wersja cross z tytanu, jest też wersja szosowa wykonana ze stali. Interesowałem się tym tematem w kontekście podróży z rowerem przez ocean. Ale okazało się, że firmowa walizka na ten rower nie mieści się w limitach linii lotniczych.

http://www.adventurecorps.com/ritchey/

Fabian.

Data: 2012-05-13 01:50:53
Autor: Titus Atomicus
skladak dla Wilka [skladak]
In article <jom64m$8mb$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> dystanse ale na lekko.

Na ramie jest nalepka Ritchey. Wygląda, że to tego typu rama

Hm, w sumie to zaden skladak. Dopiero teraz sie przyjrzalem.
To po prostu latwo rozkladalna kolarzowka.

--
TA

Data: 2012-05-13 04:32:47
Autor: mat_one
skladak dla Wilka [skladak]
On 13 Maj, 01:50, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <jom64m$8m...@inews.gazeta.pl>,

 Fabian <fabian1234567...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Długie dystanse na "Brooks Champion saddle" ?? Te bar-endy zamiast
klasycznych klamko-manetek to też jakiś poroniony pomysł. To wygląda
jak kolarzówka dla podstarzałych sentymentalnych angielskich
dżentelmenów.

Data: 2012-05-15 21:07:05
Autor: Titus Atomicus
skladak dla Wilka [skladak]
In article <3d162571-8bed-4b81-ae73-50ec622bb6d8@w10g2000vbc.googlegroups.com>,
 mat_one <matone.pl@gmail.com> wrote:

On 13 Maj, 01:50, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Długie dystanse na "Brooks Champion saddle" ??
Ale co masz przeciwko temu Brooksowi na dlugich dystansach? Chyba sie przeslyszalem>

Te bar-endy zamiast
klasycznych klamko-manetek to też jakiś poroniony pomysł.

Dlaczego?

To wygląda
jak kolarzówka dla podstarzałych sentymentalnych angielskich
dżentelmenów.
A co w tym zlego?
Fakt, nie jest to zabawka dla polskich emerytow.

--
TA

skladak dla Wilka [skladak]