skladak transportowo [skladaki]

Data: 2012-09-17 11:40:36
Autor: Titus Atomicus
skladak transportowo [skladaki]
Witam,
A to kolejne zastosowanie skladakow:
http://tinyurl.com/9oz5y75
Koledze Ostrowskiemu dedykuje...
--
TA

Data: 2012-09-17 12:29:12
Autor: z
skladak transportowo [skladaki]
W dniu 2012-09-17 11:40, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
A to kolejne zastosowanie skladakow:

Etam. Przyczepka jak przyczepka.
Ja to ostatnio z synem robię furorę przed nowym przedszkolem na nowych szerokich oponach :-)

Data: 2012-09-17 12:37:36
Autor: Titus Atomicus
In article <k36u1o$j4e$1@news.task.gda.pl>, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

> [...]

Etam. Przyczepka jak przyczepka.
Ja to ostatnio z synem robię furorę przed nowym przedszkolem na nowych szerokich oponach :-)

Przyczepka jak przyczepka/ Ale pomysl sobie jaka furore zrobilbys z takim canoe...
--
TA

Data: 2012-09-17 12:38:05
Autor: Titus Atomicus
skladak transportowo [skladaki]
In article <k36u1o$j4e$1@news.task.gda.pl>, z <zch28@usunwp.pl> wrote:

Ja to ostatnio z synem robię furorę przed nowym przedszkolem na nowych szerokich oponach :-)

Pokaz fotke.
--
TA

Data: 2012-09-17 12:38:12
Autor: ...::QRT::...
skladak transportowo [skladaki]
Dnia Mon, 17 Sep 2012 11:40:36 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Witam,
A to kolejne zastosowanie skladakow:
http://tinyurl.com/9oz5y75

jak i każdego innego roweru.

Data: 2012-09-17 15:40:00
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 17 września 2012 11:40:37 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
Witam,

A to kolejne zastosowanie skladakow:
http://tinyurl.com/9oz5y75
Koledze Ostrowskiemu dedykuje...

Jakby jeszcze zakombinować z przyczepką, to potem można składaka z przyczepką do łódki i płynąć. A potem znów obrócić...

Podobnie możnaby zakombinować z dwoma składakami i żaglówką - katamaranem :D

Data: 2012-09-18 01:08:26
Autor: mt
W dniu 2012-09-18 00:40, rmikke pisze:
[...]

Nie trzeba wiele kombinować i nie potrzeba do tego składaka, m.in. taki rodzaj turystyki uprawia jeden z preclowiczów:
https://picasaweb.google.com/28cali/Nitrilon#5504485095907838242

--
marcin

Data: 2012-09-17 16:32:23
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 18 września 2012 01:04:08 UTC+2 użytkownik mt napisał:

> [...]

Nie trzeba wiele kombinować i nie potrzeba do tego składaka, m.in. taki rodzaj turystyki uprawia jeden z preclowiczów:

Wow :D

Z drugiej strony, przy składaku dałoby się załadować mniejszą (i lżejszą)
łódkę na przyczepkę razem z resztą bagażu, a na wodzie składak by się
w tym zmieścił. Czyli nie jest niezbędny, ale mógłby być wygodniejszy.
Zależy jeszcze, ile się jedzie, a ile płynie...

Data: 2012-09-18 22:40:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
skladak transportowo [skladaki]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Mon, 17 Sep 2012 11:40:36 +0200,
pl.rec.rowery:
Witam,
A to kolejne zastosowanie skladakow:
http://tinyurl.com/9oz5y75
Koledze Ostrowskiemu dedykuje...

Jakieś kompleksy masz z tymi składakami? Rozumiem - kupiłeś se Dahona to
się chwalisz. Ale jedź tym Dahonem gdzieś dalej, a nie siedź na dupie i
oglądaj foty pod tytułem "co głupiego ludzie wożą rowerem", bo wierz mi -
można się zdziwić.

--
Pozdrowienia,

skladak transportowo [skladaki]