skladaki w miescie

Data: 2011-03-23 23:29:22
Autor: Marcin
skladaki w miescie
Co sadzicie o skladakach jako alternatywy roweru miejskiego?

Kurcze, pewnie chodzi Ci o bardziej nowoczesne konstrukcje, ja mam doświadczenie z Wigry :D Jeździłem nim trochę po mieście, zanim nie znalazłem większego roweru - rzecz działa się w Danii :)

Sens to ma tylko wtedy, kiedy faktycznie musisz go składać - do przewożenia, przechowywania, etc. Inaczej ma mnóstwo wad - na małych kólkach źle się atakuje nierówności, pozycja jest niewygodna, pod górę podjechać ciężko, na prostej się nie rozpędzisz. Cokolwiek na kołach 24, 26 lub większych będzie robić o niebo lepiej... Dla mnie optymalnym sprzętem do miasta był poobijany góral z trzybiegową przerzutką w piaście. Nawet go za specjalnie nie przypinałem...

M.

Data: 2011-03-25 16:42:02
Autor: Titus Atomicus
skladaki w miescie
Witam,
Widze ze ceny skladakow mocno rosna.
Jescze kilka lat temu ktos tu mowil o zakupie Dahona za kilkaset zlotych (allegro). Poluje od kilku lat - nie widzialem.
Najtanszy Dahon w sklepie z przerzutka wewnetrzna okolo 2000zl.
W tamtym roku w Intersporcie byly Dahony Vitesse w takiej cenie.
Jak sie okazalo byla to promocja na poczatek sezonu. W pozniejszych dostawach kosztowaly o 500zl wiecej.
Teraz znowu pojawily sie te Vitesse. Cena - 2600 (za to piasta 7biegowa). Ciekawe czy to cena katalogowa czy promocyjna?

TA

skladaki w miescie