skladam rower

Data: 2011-02-18 14:35:43
Autor: Jan Srzednicki
skladam rower
On 2011-02-18, Krycha wrote:
Rower dostarczono mi dzi艣 i od razu wzi臋艂am si臋 do rozpakowywania i sk艂adanie. Wszystko robi艂am z pietyzmem.
W trakcie tych prac okaza艂o si臋, 偶e linka hamulca przedniego jest rozczapierzona (bez ko艅c贸wki,linka tylnego hamulca jest prawid艂owo zako艅czona)

Musia艂a odpa艣膰. Ko艅c贸wk臋 dostaniesz za grosze w ka偶dym rowerowym, potem
si臋 j膮 艣ciska kombinerkami, o ile da si臋 "pozbiera膰" t膮 link臋. Wymiana
to te偶 nie jest 偶adna wielka filozofia, ale trzeba mie膰 c膮偶ki do linek.

no i nie da si臋 wkr臋ci膰 lewego peda艂a (z prawy posz艂o 艂atwo).
Oto link do zdj臋膰
https://picasaweb.google.com/kkrycha/Rower#
Wed艂ug mnie na gwincie peda艂a jest wg艂臋bienie, kt贸re mo偶e stwarza膰 te k艂opoty.
Na si艂臋 nie b臋d臋 wkr臋ca膰, bo jeszcze dojdzie do uszkodzenia gwintu korby.

A na pewno kr臋cisz w dobr膮 stron臋? Lewy peda艂 ma lewy gwint.

Data: 2011-02-18 15:49:39
Autor: Krycha
skladam rower
W dniu 2011-02-18 15:35, Jan Srzednicki pisze:
(...)

A na pewno kr臋cisz w dobr膮 stron臋? Lewy peda艂 ma lewy gwint.

Kr臋ci艂am te偶 w lew膮 stron臋 i nie sz艂o, a teraz po przeczytaniu od Ciebie informacji - posz艂o.
No to sprawa jasna - dzi臋ki
Wszystko jasne.

Pozdrawiam Krycha.
--
"...kiedy autorytet ma pogl膮dy inne ni偶 艣rodowisko, 艣rodowisko nie zmienia pogl膮d贸w, zmienia autorytet.."
M. D膮browska.

Data: 2011-02-18 19:38:49
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
skladam rower
Krycha pisze:
W dniu 2011-02-18 15:35, Jan Srzednicki pisze:
(...)

Kr臋ci艂am te偶 w lew膮 stron臋 i nie sz艂o, a teraz po przeczytaniu od Ciebie informacji - posz艂o.

No to wielki plus dla Ciebie, 偶e nie pr贸bowa艂a艣 na si艂臋! Sam pracuj膮c w serwisie wymienia艂em szosow膮 korb臋 shimano 105 Panu, kt贸ry stwierdzi艂, ze lewy peda艂 MUSI si臋 wkr臋ci膰 w prawo. Pan by艂 jakie艣 400 z艂 w plecy.

Seco

Data: 2011-02-18 22:09:44
Autor: Krycha
skladam rower
W dniu 2011-02-18 19:38, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
Krycha pisze:
[...]

Wysz艂o na to, 偶e nie jestem "ta g...a baba" :-)

Krycha.

skladam rower