skladam rower

Data: 2011-02-18 15:54:30
Autor: Coaster
skladam rower
On 2/18/11 3:24 PM, Krycha wrote:
Rower dostarczono mi dzi¶ i od razu wzięłam się do rozpakowywania i
składanie. Wszystko robiłam z pietyzmem.
W trakcie tych prac okazało się, że linka hamulca przedniego jest
rozczapierzona (bez końcówki,linka tylnego hamulca jest prawidłowo
zakończona)

Polgroszowa sprawa: http://www.ceneo.pl/3802141
Przed nalozeniem trzeba ladnie 'skrecic' wlokna linki, zeby mona bylo nasunac zabezpieczenie. Trzeba zaczac od jednego wlokna i do niego dokladac pozostale. Potem nalezy zacisnac np. kombinerkami. Dobrze to zrobic, bo taka 'rozczochrana' linka bez koncowki moze czasem dac znac o sobie niemilym ukluciem ;-)

no i nie da się wkręcić lewego pedała (z prawy poszło łatwo).
Oto link do zdjęć
https://picasaweb.google.com/kkrycha/Rower#
Według mnie na gwincie pedała jest wgłębienie, które może stwarzać te
kłopoty.
Na siłę nie będę wkręcać, bo jeszcze dojdzie do uszkodzenia gwintu korby.

Lewy pedal ma lewy gwint - wkreca sie go tak, jak prawy wykreca - czyli w lewo.

[...]

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-02-18 16:56:46
Autor: Marcin
skladam rower

Użytkownik "Coaster" <manypeny@mac.com> napisał w wiadomo¶ci news:ijm1ba$jv2$1news.supermedia.pl...
On 2/18/11 3:24 PM, Krycha wrote:
[...]

Kiedy¶ na linki się wentyle nakładało :))) Tutaj załatwiłoby to sprawę, tylko kto teraz wentyli używa :)

M.

Data: 2011-02-18 17:20:04
Autor: mbut
skladam rower
On 2/18/11 3:24 PM, Krycha wrote:
[...]

Ja osobi¶cie używam koszulek termokurczliwych i zgrzewam je zapalniczk±.

Data: 2011-02-18 18:07:30
Autor: Grzegorz
skladam rower
Hello mbut !:

[...]

Bardzo dobry pomysł ! I ja tak zrobiłem, nawet te zalutowane, żeby się nie podrapać.

Jak linka z ocynkowanych drutów, to można lekko oblutować i wtedy trzyma na zawsze ;-) ! Niestety nierdzewnych się nie da, co najwyżej można polepić np. żywic±. Zaleta taka, że można demontować bez zdejmowania tych zabezpieczeń.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-02-18 18:52:57
Autor: mbut
skladam rower
W dniu 11-02-18 18:07, Grzegorz pisze:
Hello mbut !:

[...]

Oblepiać żywic± nie musisz, ja kupuję klej "kropelka" lub " Cyjanopan" i wpuszczam kropelkę na końcówkę linki, tylko przed tem należy odtłu¶cić to miejsce i jest git. Żywica jest dobra tylko długo schnie.
pozdr

Data: 2011-02-18 19:04:40
Autor: Krycha
skladam rower
On 2/18/11 3:24 PM, Krycha wrote:
[...]

Mam wentyle jeszcze z czasów, gdy się je używało, ale nie wiem czy nie popęka.
Kupie końcówkę linki hamulca i spróbuję włożyć do niej te drutu, zacisnę,
a dopiero na to nałożę wentyl, aby był ten koniec w miarę miękko zakończony.

Krycha.

skladam rower