składka na nfz z socjalnego ?

Data: 2009-12-09 18:37:41
Autor: pawelj
składka na nfz z socjalnego ?
Witam i mam kolejne pytanie o podatki z socjalnego.

Załóżmy, że mamy pracownika w zakładzie który zarabia miesięcznie np 600 zł brutto. Jest to za mało żeby wystarczyło na nfz. Powiedzmy, że brakło 15 zł na ub zdrowotne.
Ten sam pracownik dostaje talon z socjalnego w wysokości 100 zł i wpłaca na poczet zaliczki na podatek 18 zł.
Patrząc od strony podatku to z umowy o pracę i socjalnego- podatku jest akurat żeby zapłacić w pełnej wysokości składkę.
Ale niektórzy mają opory żeby z podatku od socjalnego zabrać kasę chorych.
Mają rację?
Wg mnie nie - to jest ten sam podatek od tego samego pracownika wpłacany na to samo konto.
Czy z podatku od socjalnego można zabrać niedopłaconą składkę na nfz ?
--
Pawełj

składka na nfz z socjalnego ?