sklep Krolaka sie likwiduje... [WAW]

Data: 2017-03-30 17:34:05
Autor: Titus Atomicus
sklep Krolaka sie likwiduje... [WAW]
Witam,
Wlasnie sie dowiedzialem ze likwiduje sie sklep Krolaka na Grochowskiej [WAW].
Kawal historii. https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82aw_Kr%C3%B3lak
Pamietam, jak bedac dzieckiem podziwialem 'kolarzowke' na wystawie jego sklepiku przy ul. Marchlewskiego (dzis JP2). W 'nowych czasach' sklepik zniknal i potem pojawil sie na Grochowskiej. Bylem tam tylko raz. Pan Krolak umarl w 2009, biznes wciaz prowadzila jego zona. Ale cos jej cjhyba nie za bardzo szlo...
--
TA

Data: 2017-03-30 09:38:21
Autor: tadeklodz
W dniu czwartek, 30 marca 2017 17:34:11 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]
 Na Marchlewskiego w dawnych czasach w końcu lat 60-tych uw kupowałem jako młody chłopak u mistrza przerzutkę Campagnolo Rekord i Mafagi. To były czasy byłem młody To se ne wrati

Data: 2017-03-30 19:17:14
Autor: ąćęłńóśźż
sklep Krolaka sie likwiduje... [WAW]
Bo to nie W-wa, tylko Praga ;-)

-- -- -
Ale cos jej cjhyba nie za bardzo szlo.

Data: 2017-03-31 09:05:13
Autor: kawoN
W dniu 30.03.2017 o 17:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Wlasnie sie dowiedzialem ze likwiduje sie sklep Krolaka na Grochowskiej
[WAW].
Kawal historii.

Naturalna kolej rzeczy.
Im starszy jestem tym bardziej to rozumiem :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-03-31 21:01:49
Autor: ToMasz
[...]

niema się co dziwić. jeśli była podobna wiem do męża, to juz dawno powinna to rzucić w diabły. chyba że sama kochała rowery. ale co znaczy likwiduje się? Powinna wystawic ofertę sprzedam wszystko za pół ceny netto i ktoś inny będzie prowadził biznes. dzieci (spadkobiercy)powinny się tym zająć. chyba ze to jakaś suterena na 8 rowerów, ale w to wątpię. czy nie mozecie wywiedzieć się o szczegóły?
ToMasz

Data: 2017-04-01 14:19:14
Autor: Titus Atomicus
sklep Krolaka sie likwiduje... [WAW]
In article <obm8ta$aqm$1@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

> [...]

niema się co dziwić. jeśli była podobna wiem do męża, to juz dawno powinna to rzucić w diabły. chyba że sama kochała rowery. ale co znaczy likwiduje się?
No, likwiduje sie.
Biznes przyosil straty.

[...]

Kiedy ostatni raz tam bylem (nie po drodze mi), to byl normalny, elegancki sklep rowerowy w nowym budynku.
Po szczegoly to chyba trzeba dzwonic do nich...
--
TA

Data: 2017-04-05 04:12:22
Autor: zbrochaty
[...]

-"A kim był Królak?"
Jakbyś takie pytanie zadal 100 przechodniom na ulicy to moze 1-2 by wiedzialy.
Dla mnie to gosc co przywalil pompką Ruskiemu :) (bardziej Szurkowski i Szozda to moja bajka)
- miejsce sklepu jest raczej slabe - oddzielone 3-pasmowa Grochowska od
  centrum handlowego
- okolica Warszawy raczej z tych biedniejszych
- tylko ponizej 20% dobrze prosperujacych firm jest w stanie przetrwac po
  śmierci glównego udziałowca, najczesciej rodzina/dzieci nie mają   predyspozycji albo checi do kontynuacji biznesu

https://www.google.pl/maps/@52.2363159,21.122952,3a,75y,34.62h,88.45t/data=!3m6!1e1!3m4!1sW2kx3Xa_IBgoBoLZikVtbA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

sklep Krolaka sie likwiduje... [WAW]