sklep Warszawa

Data: 2009-12-26 18:56:28
Autor: upwalkers
sklep Warszawa
Witam, poszukuję sklepu gdzie kupię w Warszawie dobrą bieliznę termoaktywną ale oczywiście w rozsądnych cenach. czy ktoś z Was ma może jakieś typy?
ozdrawiam
Robert

Data: 2009-12-28 10:21:08
Autor: Over
sklep Warszawa

"upwalkers" <r.stachelski@interia.pl> wrote in message news:hh5pe7$oh2$1newsread1.aster.pl...
[...]

W outlecie Hannah w Factory (Ursus) maja spory wybor bielizny tego producenta z poprzednich sezonow. Ceny bardzo zachecajace - koszulki z dlugim rekawem i kalesony/leginsy (material - hannahowa Micra) ok. 50pln/szt.
Z "mniej rozsadnych cen" - Sklep Podroznika na Grojeckiej (sprzedaja m.in. Odlo i bielizne z welny merynosow firmy Devold), Sherpa na Zelaznej.

Pozdr
Over

Data: 2009-12-30 18:15:29
Autor: Radosław Rudowski
sklep Warszawa
polecam też giełdę na Stegnach ale ceny nie koniecznie mogą być atrakcyjne

rudy

Data: 2009-12-30 18:34:04
Autor: Radosław Rudowski
sklep Warszawa
I jeszcze na piętrze w sklepie sportowym w MDMie. Ja tam kupiłem Berknera, co prawda wybór nizaduży ale ten akurat model którego szukałem znalazłem tam. Tyle że to było rok temu i może informacja jest nieaktualna. No ale sklep w Centrum więc łatwo sprawdzić

rudy

sklep Warszawa