sklep internetowy nie oddaje pieniędzy...

Data: 2009-04-26 23:43:10
Autor: KAi
sklep internetowy nie oddaje pieniędzy...
Hej,

jak  w temacie.

Zapłaciłem za towar określoną kwotę, ale z racji, że realizacja zamówienia bardzo się wydłużyła, ustaliłem ze sklepem, że zmieniam zamówienie na inny produkt - tańszy a różnicę w cenie będę miał wpłaconą na konto - Minęło juz ponad 20 dni i do tej pory nie mam kasy na koncie. Jakiś pajac tylko mi mówi, że sprawa jest w księgowości i niebawem będzie załatwiona. Dodam, że regulamin sklepu nie reguluje  takich spraw ani w ogole tematu zwrotów....
Co ja mogę w takiej sytuacji zrobić? Mam korespondecję elektroniczną, w której jest cały temat i rozmowa ze sklepem, zapewnienia, że sprawa zostanie załatwiona... itp......

Pozdr,

sklep internetowy nie oddaje pieniędzy...