sklep internetowy - płatności PayPal ?

Data: 2009-04-07 10:29:50
Autor: q
sklep internetowy - płatności PayPal ?
witam,

czy ktoś się orientuję, jak najlepiej i najtaniej zorganizować płatności internetowe za sprzedaż oprogramowania? chciałbym na swojej stronie
np: za pośrednictwem PayPal (lub innego tego typu serwisu) móc sprzedawać licencję (nr seryjny) do oprogramowania, którego jestem autorem.

Dotychczasowo prowadzę sprzedaż poprzez serwis handango.com - tam to działa tak, że oni sprzedają, a ja dostaję co jakiś czas kasę. Sęk w tym, że pobierają dużą prowizję (jakieś 50%), potrącają 30% podatku (brak mojej rejestracji w IRS niby takie coś na nich narzuca).
Sprzedaż nie jest duża - kilka, kilkanaście sztuk w miesiącu, ale szkoda tych procentów...

Pytanie dodatkowe - sprzedaż z handango.com rozliczam pod koniec roku jako przychód z praw autorskich. Jak mniemam, sprzedaż samemu będzie wymagała, abym wystawiał fakturę (paragon?) na każdą sztukę licencji?
Czy mogę wtedy przyjąć dla sprzedaży zagranicznej VAT stawka zw. ?

pozdr,

Data: 2009-04-07 11:47:05
Autor: mark
sklep internetowy - p³atno¶ci PayPal ?
tym, ¿e pobieraj± du¿± prowizjê (jakie¶ 50%)

To jakis zart? Zero Ci sie dopisalo? Na kagi.com masz prowizje 5%.
Do tego akceptuja PayPal, karty kredytowe, przelewy, czeki, co chcesz.

pzdr
mark

sklep internetowy - płatności PayPal ?