sklep meblowy w necie - czy jest potrzeban kasa fiskalna

Data: 2011-03-11 08:46:56
Autor: Daniel Stalica
sklep meblowy w necie - czy jest potrzeban kasa fiskalna
W dniu 2011-03-11 08:32, y pisze:
Witam

zakładam sklep internetowy z meblami i nie jestem pewien czy mogę na
sprzedane meble wystawiać wyłacznie faktury- w tej chwili działam na innym
polu i przedstawiam tylko faktury - czy potrzebuję kasy fiskalnej i
paragonów.
Nie przewiduje milionowych obrotów.

Dzieki za pomoc
rt

Jeśli się nic nie zmieniło to wygląda to tak:
- Jeśli to Twój pierwszy rok działalności, to po przekroczeniu obrotu 20k wchodzisz na kasę, w późniejszych latach limit wynosi 40k
- Jeśli będziesz przyjmować wpłaty tylko przelewem lub pocztą to jesteś zwolniony z powyższych limitów.

--
Strony internetowe, sklepy internetowe.
Pozycjonowanie i optymalizacja.

Data: 2011-03-11 17:50:43
Autor: scream
Dnia Fri, 11 Mar 2011 08:46:56 +0100, Daniel Stalica napisał(a):

[...]

Z czego wynika w tym przypadku zwolnienie z limitów? Zawsze mi się
wydawało, że konieczność posiadania kasy jest warunkowana tylko przez obrót
dokonany na rzecz os. fiz.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2011-03-12 15:44:58
Autor: Daniel Stalica
W dniu 2011-03-11 17:50, scream pisze:

Z czego wynika w tym przypadku zwolnienie z limitów? Zawsze mi się
wydawało, że konieczność posiadania kasy jest warunkowana tylko przez obrót
dokonany na rzecz os. fiz.

szukaj: Tabela zwolnień przedmiotowych z obowiązku stosowania kas fiskalnych w roku 2011 a zwłaszcza:

II. Sprzedaż dotycząca szczególnych czynności