sklep mnie obrabował

Data: 2009-07-13 08:21:36
Autor: Holden Caulfield
sklep mnie obrabował
W sklepie sciagneli mi trzy razy kase z karty kredytowej, lacznie na kwote
ok. 100 zl. Za kazdym razem sprzedawca mowil, ze "nie przeszlo" i
przeciagal karte ponownie. Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
nie podpisywalem. Na koniec w innym terminalu wydrukowalo sie "brak
srodkow" i zaplacilem inna karta.
W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
jak najszybciej anulowac te operacje.

Data: 2009-07-12 23:24:47
Autor: krzysztofsf@wp.pl
sklep mnie obrabował
On 13 Lip, 08:21, Holden Caulfield <nos...@nospam.com> wrote:
[...]

Reklamacja do banku.

Data: 2009-07-13 08:31:18
Autor: Robert Kois
sklep mnie obrabował
Dnia Mon, 13 Jul 2009 08:21:36 +0200, Holden Caulfield napisał(a):

W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje.

Transakcje czy blokady?

Gdzie to teraz
zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
jak najszybciej anulowac te operacje.

Do banku

--
Kojer

Data: 2009-07-13 08:40:35
Autor: MarcinF
sklep mnie obrabowa?
Holden Caulfield wrote:

Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
nie podpisywalem. W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje.

upewnij sie czy te kwoty figuruja jako rozliczone transakcje
czy jako blokady srodkow, bo jesli blokady to wroca na konto po
paru dniach

Data: 2009-07-13 08:48:27
Autor: Holden Caulfield
sklep mnie obrabowa?
upewnij sie czy te kwoty figuruja jako rozliczone transakcje
czy jako blokady srodkow, bo jesli blokady to wroca na konto po
paru dniach

Najpierw byla blokada, teraz juz rozliczone transakcje.

Data: 2009-07-13 09:11:10
Autor: Marx
sklep mnie obrabowa?
Holden Caulfield pisze:
upewnij sie czy te kwoty figuruja jako rozliczone transakcje
czy jako blokady srodkow, bo jesli blokady to wroca na konto po
paru dniach

Najpierw byla blokada, teraz juz rozliczone transakcje.

z tego co wiem reklamujesz w banku
Marx

Data: 2009-07-13 08:40:52
Autor: MK
sklep mnie obrabował
"Holden Caulfield" <nospam@nospam.com> wrote in message news:1u99uys27vqto$.1dx0y06va9qee.dlg40tude.net...

W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
jak najszybciej anulowac te operacje.

Skoro rabunek to tylko na Policje :). Spedzenie polowy dnia na czekaniu na przyjecie zgloszenia na pewno zacheci do zapoznania sie jak dzialaja karty platnicze :).

MK

Data: 2009-07-13 09:31:08
Autor: Holden Caulfield
sklep mnie obrabował
Skoro rabunek to tylko na Policje :). Spedzenie polowy dnia na czekaniu na przyjecie zgloszenia na pewno zacheci do zapoznania sie jak dzialaja karty platnicze :).

Wiem jak dzialaja karty, czasem zdarza sie ze sprzedawca musi przeciagnac
karte jeszcze raz zeby ja terminal odczytal. Nie majac zadnych zlych
przeczuc nie przygladalem sie co mu sie wyswietla ani co dokladnie naciska.

Data: 2009-07-13 00:50:33
Autor: krzysztofsf@wp.pl
sklep mnie obrabował
On 13 Lip, 09:31, Holden Caulfield <nos...@nospam.com> wrote:
> [...]

karte jeszcze raz zeby ja terminal odczytal. Nie majac zadnych zlych
przeczuc nie przygladalem sie co mu sie wyswietla ani co dokladnie naciska.

Ciekawe, ze zdjelo (i to az 3 razy) pieniadze bez jakiejkolwiek
autoryzacji ktorejs z transakcji.
Piszesz, ze po nieudanych probach, zaplaciles inna karta.

Data: 2009-07-13 10:28:29
Autor: Holden Caulfield
sklep mnie obrabował
Ciekawe, ze zdjelo (i to az 3 razy) pieniadze bez jakiejkolwiek
autoryzacji ktorejs z transakcji.

Nic sie nie drukowalo, ale najwidoczniej sprzedawca zatwierdzal za kazdym
razem transakcje.

Piszesz, ze po nieudanych probach, zaplaciles inna karta.

Inna karta i w innym terminalu.

Data: 2009-07-13 02:23:41
Autor: krzysztofsf@wp.pl
sklep mnie obrabował
On 13 Lip, 10:28, Holden Caulfield <nos...@nospam.com> wrote:
> [...]

razem transakcje.

> Piszesz, ze po nieudanych probach, zaplaciles inna karta.

Czyli kwestia pozytywnego zalatwienia reklamacji jest kwestia czasy,
gdyz sklep nie dysponuje slipami z twim podpisem, czy tez autoryzaja
pin.

Data: 2009-07-13 18:38:57
Autor: Lukasz W.
sklep mnie obrabowal
Czyli kwestia pozytywnego zalatwienia reklamacji jest kwestia czasy,
gdyz sklep nie dysponuje slipami z twim podpisem, czy tez autoryzaja
pin.

ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??

taka opcja przychodzi mi do glowy ze karta jest autoryzowana przy pomocy podpisu i sklep tego nie dopilnowal??

L.W.

Data: 2009-07-13 13:07:43
Autor: witek
sklep mnie obrabowal
Lukasz W. wrote:

ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??

została autoryzowana nacisnieciem przycisku 1 na klawiaturze termina potwierdzajęc w ten sposó zgodność podpisów na karcie i wydruku.

Data: 2009-07-13 18:46:53
Autor: Robert Kois
sklep mnie obrabowal
Dnia Mon, 13 Jul 2009 18:38:57 +0200, Lukasz W. napisał(a):

[...]

Podejrzewam niedouczonego pracownika. Bo jakoś w celowy, ewidentntny fraud
na 100zł nie wierzę.

--
Kojer

Data: 2009-07-13 20:47:40
Autor: Krzysztof Halasa
sklep mnie obrabowal
"Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> writes:

ale na jakies podstawie transakcja mogla przejsc skoro nie zostala
zautoryzowania przy pomocy kodu PIN lub podpisu ??

Zwyczajnie, ktos cos tam wcisnal na terminalu. Moze np. byl problem
z odpowiedzia na zapytanie autoryzacyjne i sprzedawca nie wiedzial co
sie z tym robi.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-13 11:51:05
Autor: Animka
sklep mnie obrabował
Holden Caulfield pisze:
Ciekawe, ze zdjelo (i to az 3 razy) pieniadze bez jakiejkolwiek
autoryzacji ktorejs z transakcji.

Nic sie nie drukowalo, ale najwidoczniej sprzedawca zatwierdzal za kazdym
razem transakcje.

Do punktu obsługi klienta szybko się zwróć w celu skorygowania tych transakcji.

--
animka

Data: 2009-07-13 12:55:25
Autor: Holden Caulfield
sklep mnie obrabował
Do punktu obsługi klienta szybko się zwróć w celu skorygowania tych transakcji.

Eh, mam nadzieje, ze sklep bedzie musial zaplacic bankowi kare za ten numer
:p

Data: 2009-07-13 15:21:47
Autor: Jooseff
sklep mnie obrabował
Dnia 13-07-2009 o 12:55:25 Holden Caulfield <nospam@nospam.com> napisał(a):

Eh, mam nadzieje, ze sklep bedzie musial zaplacic bankowi kare za ten  numer
:p

A na jakiej podstawie opierasz swoje nadzieje ?

--
Pozdrowienia,
Jooseff

Data: 2009-07-13 18:56:09
Autor: Holden Caulfield
sklep mnie obrabował
A na jakiej podstawie opierasz swoje nadzieje ?

Jakbym mial podstawe to nie bylaby nadzieja tylko pewnosc :)

Data: 2009-07-14 00:38:14
Autor: Ania
sklep mnie obrabował
Holden Caulfield pisze:
[...]

sprobuj najpierw w sklepie, moze sprzedawca zwrocic kase bez dyskusji... ostatnio mialam identyczna sytuacje i moim bledem bylo to ze zglosilam sie do banku, sprzedawca od razu stwierdzil ze zwrocilby kase, bo wiedzial ze zawinil

procedura zwrotu w banku trwala 3 m-ce w sumie z przesylaniem dokumentow, wyjasnien, a na konice musialam zablokowac karte i dostalam nowa

Data: 2009-08-10 12:07:33
Autor: m23m
sklep mnie obrabował
Holden Caulfield pisze:
> [...]

procedura zwrotu w banku trwala 3 m-ce w sumie z przesylaniem dokumentow, wyjasnien, a na konice musialam zablokowac karte i dostalam nowa

E, to przy moim przypadku twój był ekspresowy. :P
W styczniu 2009 (nie) zapłaciłem kartą w niedużym sklepie w Galerii Mokotów. Nie
było żadnej autoryzacji (ani podpisem ani PINem), nie wydrukował się żaden slip. Co więcej - wiem, że sprzedawca nie kombinował przy terminalu, bo dość dobrze
patrzyłem mu na ręce. :) Blokady pojawiły się dwie (zamiast żadnej), jedną z nich bank rozliczył jako
transakcję.
Reklamację złożyłem dzień po rozliczeniu transakcji, a bank oddał mi łaskawie
pieniądze... ostatnio, kilka dni temu. Co ciekawe - nie na kartę, tylko na konto.
Przez 7 miesięcy słyszałem tylko na infolinii - "Tak, reklamacja jest w trakcie
rozpatrywania"...

m23m

Data: 2009-08-10 18:38:37
Autor: Piotr Gralak
sklep mnie obrabował
m23m napisał(a):

[...]

napisz jaki to bank, abysmy omijali go szerokim lukiem

PG

Data: 2009-08-11 09:39:58
Autor: m23m
sklep mnie obrabował
[...]