sklep rowerowy - warszawa (gdzie)

Data: 2011-09-06 12:52:32
Autor: ZAQ
sklep rowerowy - warszawa (gdzie)
szukam sklepu w Warszawie, który ma duży wybór opon,
szukam konkretnie maxxis larsen tt - zwijane, albo jakies
podobne w cenie do 90zł za sztuke (max 450gr).

znacie cos ?

Data: 2011-09-06 07:13:02
Autor: Tomasz Papir-Zwierz
On 6 Wrz, 12:52, "ZAQ" <n...@nospam.pl> wrote:
szukam sklepu w Warszawie, który ma duży wybór opon,
szukam konkretnie maxxis larsen tt - zwijane, albo jakies
podobne w cenie do 90zł za sztuke (max 450gr).

znacie cos ?

W airbike na KEN powinni mieć.

Data: 2011-09-06 18:58:49
Autor: ZAQ
sklep rowerowy - warszawa (gdzie)
W airbike na KEN powinni mieć.

maja tylko 1szt. drugiej nigdzie nie moge znalezc

Data: 2011-09-06 19:25:59
Autor: Kosu
On 2011-09-06 12:52, ZAQ wrote:
szukam sklepu w Warszawie, który ma duży wybór opon,
szukam konkretnie maxxis larsen tt - zwijane, albo jakies
podobne w cenie do 90zł za sztuke (max 450gr).

znacie cos ?

Dawniej dużo Maxxisów było w Sportset na Obozowej (w niezłych cenach).
Nie byłem tam ze 2 lata, a teraz widzę, że strona jakaś nowa
(niesprawna, niewklepany asortyment), więc najlepiej zadzwoń, bo może
byli upadli czy coś.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-06 23:10:42
Autor: Krees
Kosu <665@epf.pl> napisał(a):
On 2011-09-06 12:52, ZAQ wrote:
> [...]

Nie byłem tam ze 2 lata, a teraz widzę, że strona jakaś nowa
(niesprawna, niewklepany asortyment), więc najlepiej zadzwoń, bo może

Nadal działają. Strona jest w przebudowie, bo stara padła.
Czy nadal mają dużo Maxxisów, tego nie mogę potwierdzić, bo teraz rzadko tam
bywam, ale kiedyś owszem, mieli larseny tt.

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2011-09-06 22:43:40
Autor: Akarm
Użytkownik "ZAQ" napisał :
w cenie do 90zł za sztuke (max 450gr).

Naprawdę sądzisz, że znajdziesz idiotę, który coś wartego 90 złotych sprzeda za maksymalnie 45 złotych? Gratuluję. :)
Jeśli takiego trafisz, to daj nam znać. Koniecznie!
--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-09-06 22:46:12
Autor: ZAQ
[...]

rozumiem ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.

Data: 2011-09-07 07:29:34
Autor: zly
Dnia Tue, 6 Sep 2011 22:46:12 +0200, ZAQ napisał(a):

rozumiem ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.

O liczeniu nie ma co wspominać
--
marcin

Data: 2011-09-07 18:51:00
Autor: Akarm
Użytkownik "ZAQ" <nono@nospam.pl> napisał w wiadomości news:j460qo$8uj$1news.icm.edu.pl...
[...]

To może jeszcze wyjaśnisz, dlaczego przeliczyłeś kwotę na grosze?

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-09-11 17:39:27
Autor: Ryszard Mikke
Akarm <akarmUSUN@wp.pl> napisał(a):

> rozumiem ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem.

To może jeszcze wyjaśnisz, dlaczego przeliczyłeś kwotę na grosze?

Sprawdzic, ile to 450gr w przeliczeniu na zlote. Nie powinno byc trudne...

--
rmikke

Data: 2011-09-12 00:05:41
Autor: Akarm
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4irof$g12$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To może jeszcze wyjaśnisz, dlaczego przeliczyłeś kwotę na grosze?

Sprawdzic, ile to 450gr w przeliczeniu na zlote. Nie powinno byc trudne...

O rany! To przecież 4,50! Nawet dobrze nie spojrzałem na ilość groszy. Przez myśl mi nawet nie przeszło, że ktoś może chcieć zapłacić aż tak mało! ;)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2011-09-07 08:18:05
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e66861f$0$3505$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "ZAQ" napisał :
w cenie do 90zł za sztuke (max 450gr).

Naprawdę sądzisz, że znajdziesz idiotę, który coś wartego 90 złotych sprzeda za maksymalnie 45 złotych? Gratuluję. :)
Jeśli takiego trafisz, to daj nam znać. Koniecznie!

Gratulacje dla Ciebie - ten post przejdzie do historii.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-09-07 17:45:58
Autor: Krees
ZAQ <nono@nospam.pl> napisał(a):
szukam sklepu w Warszawie, który ma duży wybór opon,
szukam konkretnie maxxis larsen tt - zwijane, albo jakies
podobne w cenie do 90zł za sztuke (max 450gr).

znacie cos ?

Byłem dzisiaj na Obozowej. Mają zwijanego Larsena TT 26x1,9 w cenie 79 zł. Ale
tylko 1 sztukę.

--   Pozdrawiam
Krees

--