sklep rowerowy - warszawa (gdzie)

Data: 2011-09-06 19:25:59
Autor: Kosu
sklep rowerowy - warszawa (gdzie)
On 2011-09-06 12:52, ZAQ wrote:
szukam sklepu w Warszawie, który ma duży wybór opon,
szukam konkretnie maxxis larsen tt - zwijane, albo jakies
podobne w cenie do 90zł za sztuke (max 450gr).

znacie cos ?

Dawniej dużo Maxxisów było w Sportset na Obozowej (w niezłych cenach).
Nie byłem tam ze 2 lata, a teraz widzę, że strona jakaś nowa
(niesprawna, niewklepany asortyment), więc najlepiej zadzwoń, bo może
byli upadli czy coś.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-09-06 23:10:42
Autor: Krees
Kosu <665@epf.pl> napisał(a):
On 2011-09-06 12:52, ZAQ wrote:
> [...]

Nie byłem tam ze 2 lata, a teraz widzę, że strona jakaś nowa
(niesprawna, niewklepany asortyment), więc najlepiej zadzwoń, bo może

Nadal działają. Strona jest w przebudowie, bo stara padła.
Czy nadal mają dużo Maxxisów, tego nie mogę potwierdzić, bo teraz rzadko tam
bywam, ale kiedyś owszem, mieli larseny tt.

--   Pozdrawiam
Krees

--

sklep rowerowy - warszawa (gdzie)