sklep w UK

Data: 2009-09-15 17:58:03
Autor: dikoj
sklep w UK

Wszystko się wyjaśniło.
Rozpocząłem spór przez PayPal. Odpowiedzieli od razu. Tłumaczyli, że nie dostali ode mnie żadnego maila. Paczki nie wysłali, bo nie mają już koloru czerwonego (i nie będą mieli). Mogą wysłać niebieski lub zwrócić kasę. Oczywiście nie pisali ani słowa o próbie kontaktu ze mną w tej sprawie.
Poprosiłem o zwrot kasy. Poczekam na zimowe wyprzedaże, może trafię gdzieś ten model w kolorze czerwonym w dobrej cenie.

Zastanawia mnie tylko dlaczego nie zaktualizowali informacji o braku tego koloru. I nadal mają go w ofercie.

dikoj

sklep w UK