sklep z akcesoriami wybrzeĹźe

Data: 2010-08-03 11:47:13
Autor: KLOSZ
sklep z akcesoriami wybrzeĹźe
Jedz sobie do tego Berlina jak Ci koledzy radza. Jezykiem sie nie przejmuj, dogadasz sie.... sklepy sa w formie supermarketu, wiec ogladasz i wybierasz z polki, a pokazac na migi, ze chcesz wiekszy, albo mniejszy rozmiar to chyba dasz rade. Poza tym w wiekszosci przypadkow ktos tam rozumie po wyspiarsku, a w jednym z punktow Louisa, to nawet kiedys trafilem na goscia polskojezycznego.
Oprocz Louisa masz jeszcze w Berlinie Polo i kilka innych pomniejszych sklepikow motocyklowych, takiego zageszczenia polaczonego z zaopatrzeniem "na miejscu" a nie do sciagniecia w kilka dni nigdzie w PL IMHO nie znajdziesz.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2010-08-03 12:03:06
Autor: marcin
sklep z akcesoriami wybrzeże
Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości news:4c57e5a4$0$17106$65785112news.neostrada.pl...
Jedz sobie do tego Berlina jak Ci koledzy radza.

Kurde chyba mnie przekonujecie ;-) Ode mnie do Berlina to jakieś 300km niecałe, więc jednodniowa wyprawa wystarczy. OK, więc jakieś konkretne namiary, ulice, dzielnice?
dzieki i pzdr,
marcin

Data: 2010-08-03 12:33:22
Autor: marcin
sklep z akcesoriami wybrzeże
OK, google już mnie poprowadzą dalej ;) Więc lecę na zakupy za tydzień. Może ktoś ze Słupska / Koszalina lub gdzieś po drodze chce się zabrać? Nie ukrywam, że osoba znająca się na rzeczy byłaby mi bardzo pomocna ;)
pzdr,
marcin

sklep z akcesoriami wybrzeĹźe