sklepy internetowe niemcy

Data: 2009-03-12 08:01:35
Autor: Grzegorz Latocha
sklepy internetowe niemcy
Witam,
jestem obecnie w niemczech w mieście Erlangen. BTW jest to raj dla
rowerów, w mieście 100tyś mieszkańców jest chyba ze 200km ścieżek. Do
pracy 80% ludzi na rowerach. Ja jeżdżę codziennie ponad 3km do pracy w
jedną stronę przez ścisłe centrum i wszystko po ścieżkach. Wyobrażacie
sobie coś takiego w Krakowie :) może kiedyś :>

Ale pytanie mam. Po zimie jakoś dziwnie szybko wydłużył mi się
łańcuch, podejrzewam winę sól z posypywania bo też dosyć zardzewiał, a
cały czas był jeżdżony. No i potrzebuję kupić nowy. Standardowy jakiś,
takie co w Polsce kosztują 50zł. Tutaj za najgorszy badziew trzeba dać
17E. Niestety koniunktura w Erlangen strasznie napędza ceny rowerów.
Są jakieś 3 krotnie droższe niż u nas. Najgorszy makrokesz to 300E.
Więc mam nadzieję coś taniej przez net kupić. Ma ktoś może w jakiś
ulubionych linka do dobrego sklepu internetowego w de?

Mam nadzieję, że jak szybko wymienię to oszczędzę kasetę, bo w sumie
nowa jest. Pozdrawiam

Data: 2009-03-12 15:04:10
Autor: Jan Srzednicki
sklepy internetowe niemcy
Witam,

http://www.bike-components.de/
http://www.rose.de/
http://www.bike24.com/

Data: 2009-03-12 08:17:32
Autor: Grzegorz Latocha
sklepy internetowe niemcy

--
  Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

gracias senior

Data: 2009-03-13 02:12:37
Autor: Inquirer
sklepy internetowe niemcy
wrote:

>http://www.bike-components.de/http://www.rose.de/http://www.bike24.com/

> --
>   Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet ::http://wrzask.pl/

gracias senior

sproboj tez
www.bicycles.de
www.bike-discount.de

a rower kup najlepiej uzywany - od czasu do czasu
organizowane sa gieldy rowerow, popatrz tez na
flohmarktach.

sklepy internetowe niemcy