sklepy padaja [WAW]

Data: 2013-05-16 21:13:27
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
Uwaga: crosspost

Witam,
Cos niefajnie w branzy outdoorowej.
Najpierw w Warszawie zlikwidowano oddzial HiMountain na Krakowskim Przedmiesciu. A to byl najbardziej profesjonalny sklep w Warszawie.
Najwiekszy wybor i kompetentna obsluga.

Teraz znowu zamykaja HORYZONT przy Placu Konstytucji.
--
TA

Data: 2013-05-16 21:36:04
Autor: Henek Dąbrowski
sklepy padaja [WAW]
W dniu 2013-05-16 21:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Teraz znowu zamykaja HORYZONT przy Placu Konstytucji.

Dekatlon rulez ?
Jusz nie długo wszyscy będą w KŁECZUŁA chodzić ...
:-(

Pzdr Henek

Data: 2013-05-16 22:57:03
Autor: TW Dziobak
sklepy padaja [WAW]
Użytkownik "Henek Dąbrowski"  napisał

Jusz nie długo wszyscy będą w KŁECZUŁA chodzić ...
:-(

Włącznie z Wawelskim ;)
A tak serio to obie firmy nigdy nie wzbudzały we mnie pozytywnych konotacji.
Po ostatniej bytności w Decathlonie ( już tłumaczę - tylko tam kupione byle jakie buty można na miejscu zareklamować) w ramach odtrutki pojechałem szybciutko do Podróżnika, tylko po to żeby komuś powiedzieć i usłyszeć dedykowane "dzień dobry"  :))

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-05-16 23:58:20
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
In article <kn3gvm$k3b$1@dont-email.me>, "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

> [...]

Po ostatniej bytności w Decathlonie ( już tłumaczę - tylko tam kupione byle jakie buty można na miejscu zareklamować)
E tam.
W Decatlonie jest wybor tylko ich wlasnych produktow.
Innych - niedecatlonowych - prawie tam nie ma, a jesli juz, to znacznie drozej niz to samo gdzie indziej.
--
TA

Data: 2013-05-17 08:24:57
Autor: Henek Dąbrowski
sklepy padaja [WAW]
W dniu 2013-05-16 22:57, TW Dziobak pisze:

Włącznie z Wawelskim ;)

Niewątpliwie,
ostatnio drogą kupna zanabyłem treki kłeczuła za 69,90
Idealnie nadają się do prac przydomowo/ogrodowych :-D

Pzdr Henek

Data: 2013-05-17 13:08:13
Autor: Zbynek Ltd.
sklepy padaja [WAW]
Henek Dąbrowski napisał(a) :
[...]

I ja mam podobny dylemat - potrzebuję mocne buty za kostkę na działkę. Przecież nie będę marnował solidnych Traperów. Co z tego, że już leciwych :-) Więc zastanawiam się, czy kupić kaczuchy czy activcośtam :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-16 22:21:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sklepy padaja [WAW]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 16 May 2013 21:13:27 +0200,
pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.gory:
Najpierw w Warszawie zlikwidowano oddzial HiMountain na Krakowskim Przedmiesciu. A to byl najbardziej profesjonalny sklep w Warszawie.

HiMountain zamknął wiele sklepów w całej Polsce, bo sklepy po prostu
przynosiły im straty.
A w branży może szału nie ma, ale żeby była wielka bieda nie da się
powiedzieć, przynajmniej w segmencie, który Titus skomentowałby zapewne:
"eee, za drogo".

Z tego co mi wiadomo, HUDY miał otwierać się w Warszawie, ale po zamknięciu
sklepu w Poznaniu decyzja została wstrzymana. A tam wybór niezły (vide
hudysport.pl :->)...

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-05-17 09:48:23
Autor: J.F
sklepy padaja [WAW]
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"
[...]

To w koncu beidy nie ma, czy sa straty ?

J.

Data: 2013-05-17 14:32:17
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
In article <5195e0c8$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>,
 "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>"eee, za drogo".

To w koncu beidy nie ma, czy sa straty ?

Czy mozna prosic o nieodpowiadanie na te bezsensowne posty tego sfrustrowanego wyznawcy JKM, przynajmniej w moich watkach?
--
TA

Data: 2013-05-17 21:08:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sklepy padaja [WAW]
J.F, Fri, 17 May 2013 09:48:23 +0200,
[...]

Zależy, co kto ma w sklepie i ile tego sprzedaje... Poza tym, to czy w
branży jest źle to jedna rzecz, a to czy HiMountain przynosił straty to
druga. Tak naprawdę na wyniki sklepu wpływ ma milion różnych czynników,
począwszy od lokalizacji i personelu, a kończąc na ofercie: zbyt biednie to
źle, zbyt bogato też niedobrze. Bo owszem - są ludzie, którzy kupują kurtki
po ponad dwa tysiące złotych i się cieszą, że dobra cena, ale to są
nieliczne sztuki (choć zdarzają się). Tyle, że kilku takich w miesiącu nie
wyżywi sklepu w centrum dużego miasta, taka jest prawda.

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-05-16 23:55:02
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
In article <Titus_Atomicus-0554B6.21132716052013@news.atman.pl>,

[...]

Oooops. przeczytalem, co napisalem.

Mialo byc: A to byl ICH (znaczy HiMo) najbardziej profesjonalny sklep w Warszawie.
No i mieli najlepszy wybor sprzetu skiturowego na polnoc od Zakopanego.

Pewnie te ceny czynszow przy Krakowskim Przedmiesciu ich wykonczyly.
Niedlugo same kawiarnie i restauracje tam beda.
Z innej beczki- rowniez Bazarnik z Nowego Swiatu sie wynosi.
--
TA

Data: 2013-05-17 01:56:15
Autor: TW Dziobak
sklepy padaja [WAW]
Użytkownik <Titus

Z innej beczki- rowniez Bazarnik z Nowego Swiatu sie wynosi.

Tytusie , z Nowego Światu to już dawno się wyniósł do jakis krużganków liceum Dabrowskiego; masz na myśli że i stąd też dadzą dyla?

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-05-17 14:29:52
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
In article <kn3rfk$6q9$1@dont-email.me>, "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

Użytkownik <Titus

> Z innej beczki- rowniez Bazarnik z Nowego Swiatu sie wynosi.

Tytusie , z Nowego Światu to już dawno się wyniósł do jakis krużganków liceum Dabrowskiego; masz na myśli że i stąd też dadzą dyla?

E, cos ci sie pomylilo. Do, jak to nazywasz, kruzgankow Liceum, przeniosl sie sklep Kodak-Digital.
A ja mowie o mieszczacej sie obok firmie pieczatkarskiej Bazarnik, ktora dzialala tam od 88 lat.
http://www.bazarnik.pl/site/firma.php
Teraz wisi tam kartka, ze sie wynosza.
--
TA

Data: 2013-05-17 08:34:16
Autor: bans
sklepy padaja [WAW]
W dniu 2013-05-16 21:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Teraz znowu zamykaja HORYZONT przy Placu Konstytucji.

A to nie tak, że tylko zmieniają nazwę? Horyzont coś kreci, w Katowicach zamknęli sklep, a otwarte zostało Tuttu - ten sam sklep, ci sami ludzie, ten sam towar, tylko nazwa inna. O dziwo - internetowe sklepy są dwa - i Horyzont, i Tuttu. Nic nie rozumiem.

--
bans

Data: 2013-05-17 14:38:32
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
In article <kn4jit$2g5$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

W dniu 2013-05-16 21:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Teraz znowu zamykaja HORYZONT przy Placu Konstytucji.

A to nie tak, że tylko zmieniają nazwę?
Przyslali mi info (jako klientowi), ze likwiduja i ze wyprzedaz -30%.

Horyzont coś kreci, w Katowicach zamknęli sklep, a otwarte zostało Tuttu - ten sam sklep, ci sami ludzie, ten sam towar, tylko nazwa inna. O dziwo - internetowe sklepy są dwa - i Horyzont, i Tuttu. Nic nie rozumiem.

No, na poczatku bylo tak, ze sie chyba firma podzielila. I z Horyzontu wyodrebnil sie Horyzont i Tuttu.
Byc moze Tuttu byl mocniejszy i byl w stanie wykupic jakis sklep Horyzonta.
W Warszawie Horyzont mial 3 sklepy, jeden w centrum handlowym Targowek (pierwszy zostal zlikwidowany), drugi na MDM, czyli Pl. Konstytucji, i trzeci na Mariensztacie.
Teraz likwiduja ten drugi - dobre miejsce (zwlaszcza, ze tam wczesniej od lat byl sklep sportowy; nawet chyba jeszcze neon zostal), ale pewnie drogie w utrzymaniu.
--
TA

Data: 2013-05-17 21:10:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sklepy padaja [WAW]
bans, Fri, 17 May 2013 08:34:16 +0200,
[...]

AFAIK to powstał konflikt między właścicielami.

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-05-17 23:13:14
Autor: TW Dziobak
sklepy padaja [WAW]
Użytkownik "bans" napisał

O dziwo - internetowe sklepy są dwa - i Horyzont, i Tuttu. Nic nie rozumiem.

Właściciele poszli na noże i tyle. Sprawdzone.

pozdrawiam

Pieszy

sklepy padaja [WAW]