sklepy padaja [WAW]

Data: 2013-05-16 21:36:04
Autor: Henek Dąbrowski
sklepy padaja [WAW]
W dniu 2013-05-16 21:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Teraz znowu zamykaja HORYZONT przy Placu Konstytucji.

Dekatlon rulez ?
Jusz nie długo wszyscy będą w KŁECZUŁA chodzić ...
:-(

Pzdr Henek

Data: 2013-05-16 22:57:03
Autor: TW Dziobak
sklepy padaja [WAW]
Użytkownik "Henek Dąbrowski"  napisał

Jusz nie długo wszyscy będą w KŁECZUŁA chodzić ...
:-(

Włącznie z Wawelskim ;)
A tak serio to obie firmy nigdy nie wzbudzały we mnie pozytywnych konotacji.
Po ostatniej bytności w Decathlonie ( już tłumaczę - tylko tam kupione byle jakie buty można na miejscu zareklamować) w ramach odtrutki pojechałem szybciutko do Podróżnika, tylko po to żeby komuś powiedzieć i usłyszeć dedykowane "dzień dobry"  :))

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-05-16 23:58:20
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
In article <kn3gvm$k3b$1@dont-email.me>, "TW Dziobak" <dziobak@hot.pl> wrote:

> [...]

Po ostatniej bytności w Decathlonie ( już tłumaczę - tylko tam kupione byle jakie buty można na miejscu zareklamować)
E tam.
W Decatlonie jest wybor tylko ich wlasnych produktow.
Innych - niedecatlonowych - prawie tam nie ma, a jesli juz, to znacznie drozej niz to samo gdzie indziej.
--
TA

Data: 2013-05-17 08:24:57
Autor: Henek Dąbrowski
sklepy padaja [WAW]
W dniu 2013-05-16 22:57, TW Dziobak pisze:

Włącznie z Wawelskim ;)

Niewątpliwie,
ostatnio drogą kupna zanabyłem treki kłeczuła za 69,90
Idealnie nadają się do prac przydomowo/ogrodowych :-D

Pzdr Henek

Data: 2013-05-17 13:08:13
Autor: Zbynek Ltd.
sklepy padaja [WAW]
Henek Dąbrowski napisał(a) :
[...]

I ja mam podobny dylemat - potrzebuję mocne buty za kostkę na działkę. Przecież nie będę marnował solidnych Traperów. Co z tego, że już leciwych :-) Więc zastanawiam się, czy kupić kaczuchy czy activcośtam :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

sklepy padaja [WAW]