sklepy padaja [WAW]

Data: 2013-05-16 22:21:13
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sklepy padaja [WAW]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Thu, 16 May 2013 21:13:27 +0200,
pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.gory:
Najpierw w Warszawie zlikwidowano oddzial HiMountain na Krakowskim Przedmiesciu. A to byl najbardziej profesjonalny sklep w Warszawie.

HiMountain zamknął wiele sklepów w całej Polsce, bo sklepy po prostu
przynosiły im straty.
A w branży może szału nie ma, ale żeby była wielka bieda nie da się
powiedzieć, przynajmniej w segmencie, który Titus skomentowałby zapewne:
"eee, za drogo".

Z tego co mi wiadomo, HUDY miał otwierać się w Warszawie, ale po zamknięciu
sklepu w Poznaniu decyzja została wstrzymana. A tam wybór niezły (vide
hudysport.pl :->)...

--
Pozdrowienia,

Data: 2013-05-17 09:48:23
Autor: J.F
sklepy padaja [WAW]
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"
[...]

To w koncu beidy nie ma, czy sa straty ?

J.

Data: 2013-05-17 14:32:17
Autor: Titus Atomicus
sklepy padaja [WAW]
In article <5195e0c8$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>,
 "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>"eee, za drogo".

To w koncu beidy nie ma, czy sa straty ?

Czy mozna prosic o nieodpowiadanie na te bezsensowne posty tego sfrustrowanego wyznawcy JKM, przynajmniej w moich watkach?
--
TA

Data: 2013-05-17 21:08:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
sklepy padaja [WAW]
J.F, Fri, 17 May 2013 09:48:23 +0200,
[...]

Zależy, co kto ma w sklepie i ile tego sprzedaje... Poza tym, to czy w
branży jest źle to jedna rzecz, a to czy HiMountain przynosił straty to
druga. Tak naprawdę na wyniki sklepu wpływ ma milion różnych czynników,
począwszy od lokalizacji i personelu, a kończąc na ofercie: zbyt biednie to
źle, zbyt bogato też niedobrze. Bo owszem - są ludzie, którzy kupują kurtki
po ponad dwa tysiące złotych i się cieszą, że dobra cena, ale to są
nieliczne sztuki (choć zdarzają się). Tyle, że kilku takich w miesiącu nie
wyżywi sklepu w centrum dużego miasta, taka jest prawda.

--
Pozdrowienia,

sklepy padaja [WAW]