sklepy z grami w UK

Data: 2009-12-10 12:03:52
Autor: ursynek
sklepy z grami w UK
Witam,

może ktoś polecić solidny sklep z grami w UK? Głównie chodzi mi o gry na PS3. Osobiście miałem tylko doświadczenie z http://www.zavvi.com/ i jestem "prawie zadowolony". Prawie bo przesyłka kosztuje tylko funta (0.99), gry są w niezłych cenach (nie mówię o nowościach), ale grę otrzymałem bez folii...

Sprzedawca zapewniał mnie że jest nowa, nieużywana

Many of our Suppliers/Warehouses have opted to join the Carbon footprint scheme. This means that they use less wrapping and don't cellophane wrap Games, DVDs and CD's.

I can assure you that the item is not used or second hand.

I płyta faktycznie bez rysy jak nowa.

Pytanko: spotkał się ktoś z czymś takim?

    Z tego co widziałem chociażby w MM, empiku czy innym markecie, wszystkie nowe gry mają folię z hologramem (raz spotkałem się z foliowanym HAZE[PS3] który takiego nie posiadał), więc albo ktoś odesłał produkt i ja go dostałem, albo masowo zdzierają celofan z pudełek.

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2009-12-10 12:26:44
Autor: kamil
sklepy z grami w UK
"ursynek" <ffilip@poczta.onet.pl> wrote in message news:hfqkio$s1r$1news.onet.pl...
[...]

Zavvi wykupilo siec sklepow Virgin, pozniej pozamykali wszystkie i sprzedaja tylko online. Gry bez folii zdazaja sie, nie przejmowal bym sie na twoim miejscu.

http://hmv.com
http://www.game.co.uk/
http://www.gamestation.co.uk/
http://www.play.com/
http://www.woolworthsentertainment.co.uk/games.dept

Nie wiem, czy wszystkie wysylaja poza UK, game na pewno.

Pozdrawiam
Kamil

sklepy z grami w UK