[WAW][OT] sklepy ze śrubkami

Data: 2010-03-16 16:25:33
Autor: geos
[WAW][OT] sklepy ze śrubkami
witam,

aluminiowe śruby kupię do roweru. byłem w sklepach obipodobnych, ale tylko stalowe, w metalmaksie na ursynowie również tylko stalowe.

znacie jakieś stacjonarne sklepy z takimi aluminiowymi drobiazgami w warszawie?

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-03-16 17:29:57
Autor: Marcin Wojtowicz
[WAW][OT] sklepy ze śrubkami
Z doświadczenia wysyłkowego polecam http://vincere.pl/
Jakiś adres warszawski jest podany, ale czy to sklep w rzeczywistości to nie wiem. W każdym bądź razie przy zakupach w sklepie on-line jest zdaje się opcja odbioru osobistego.

pozdrawiam
MW

Data: 2010-03-16 17:31:19
Autor: darkimage
[WAW][OT] sklepy ze śrubkami
Poszukaj za kebabem na rogu Królewskiej i Marszałkowskiej.
Nie wiem czy jeszcze jest, ale był bardzo dobrze wyposażony sklepik w pasażu.
Bardziej przy Królewskiej niż Marszałkowskiej.
--
DarkImage

Data: 2010-03-16 17:50:00
Autor: kml
[WAW][OT] sklepy ze śrubkami

Użytkownik "darkimage" <darkimage@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnobo9$g8i$1news.onet.pl...
[...]

Zapomnij, nie ma juz tego sklepu. Kebab też za chwilę zniknie. Bank z naprzeciwka kupił ten teren.

kml
Last update 14/03/2010 Jesienno-zimowa kurtka rowera Campus Vart.

Data: 2010-03-16 20:44:34
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW][OT] sklepy ze śrubkami
Dnia 16 mar 2010 w liście [news:hnobo9$g8i$1news.onet.pl] darkimage
[darkimage@vp.pl] napisał(a):
Poszukaj za kebabem na rogu Królewskiej i Marszałkowskiej.
Nie wiem czy jeszcze jest, ale był bardzo dobrze wyposażony
sklepik w pasażu.
Bardziej przy Królewskiej niż Marszałkowskiej.

Zamknięte. Ale można spróbować w śrubkarskim na Próżnej niedaleko.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-03-16 21:01:36
Autor: kml
[WAW][OT] sklepy ze śrubkami

[darkimage@vp.pl] napisał(a):

[...]

Dętki sobie przebić nie dam za to, ale wydaje mi się ze oni nie mają śrubek alu :)

Data: 2010-03-16 23:51:29
Autor: Rafał Wawrzycki
[WAW][OT] sklepy ze śrubkami
Dnia 16 mar 2010 w liście [news:hnoo2v$vd$1inews.gazeta.pl] kml
[AflySteX@gaOzeFta.lp] napisał(a):
Dętki sobie przebić nie dam za to, ale wydaje mi się ze oni nie
mają śrubek alu :)

Dlatego napisałem, że można spróbować.
Jak nie mają, to pokierują gdzie takie śrubki rosną :)