sklonowane owce na 2 kolach...

Data: 2010-03-15 19:33:32
Autor: to
sklonowane owce na 2 kolach...
Andrzej Lawa wrote:

Ale przy takiej nawierzchni na jezdni na rowerze jednośladowym może
pałętać się tylko jakiś półdebil czy inna sklonowana owca... zwłaszcza
że prędkość takiego rowerzysty (a przynajmniej tych, których widziałem
dzisiaj) jest mniej-więcej taka sama, jak szybki marsz!

To pewnie zwolennicy Masy Krytycznej (w mózgu). Oni muszą jeździ w każdych warunkach, żeby udowodnić sobie i innym, że "rower to pełnoprawny" itd.

Dobrze, że w "moją" stronę trafiłem tylko na jednego - ale z przeciwka
widziałem ze czterech... Na wąskiej drodze z jednym pasem w każdym
kierunku.

Ja wczoraj trafiłem na nieoświetlonego debila. Naprawdę trzeba nie mieć mózgu, żeby w takich warunkach jechać w nocy na rowerze bez świateł. --
cokolwiek

sklonowane owce na 2 kolach...