skok przez rondo

Data: 2020-04-13 12:11:05
Autor: Smok Eustachy
skok przez rondo
Data: 2020-04-13 12:16:02
Autor: Shrek
skok przez rondo
W dniu 13.04.2020 o 12:11, Smok Eustachy pisze:
mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
https://twitter.com/pikus_pol/status/1249639050748854274?s=20

Zmieścił się śmiało;)

--
Shrek

Data: 2020-04-13 12:31:29
Autor: Michal Jankowski
skok przez rondo
W dniu 13.04.2020 o 12:11, Smok Eustachy pisze:
mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
https://twitter.com/pikus_pol/status/1249639050748854274?s=20

Zdjęcie obciętego drzewa:
https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1586762890bS4TzgTENKiJHMs2p8BGbk.jpg

   MJ

Data: 2020-04-14 00:32:56
Autor: J.F.
skok przez rondo
Dnia Mon, 13 Apr 2020 12:31:29 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

[...]

Skrzydlo mu odpadlo, czy nie ?

J.

Data: 2020-04-14 07:33:59
Autor: tck
skok przez rondo
W dniu 13.04.2020 o 12:31, Michal Jankowski pisze:
[...]

aa to on do kosciola tak sie spieszyl

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2020-04-14 10:24:14
Autor: J.F.
skok przez rondo
Użytkownik "tck"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e954b47$0$17350$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Do kosciola chwilowo nie wolno.

Ale ... co obstawiacie ?
Bo na moj gust - albo alkohol go zmorzyl, albo zwykly sen, albo jakas utrata przytomnosci.
Bo sladu hamowania tam nie ma ..

No chyba, ze polatac chcial.

J.

Data: 2020-04-14 10:32:45
Autor: Michal Jankowski
skok przez rondo
W dniu 14.04.2020 o 10:24, J.F. pisze:
[...]

Kościoły - przynajmniej w Warszawie - są otwarte.
Nie ma zakazu wejść się pomodlić pojedynczo.

   MJ

Data: 2020-04-14 10:36:50
Autor: Cavallino
skok przez rondo
W dniu 14-04-2020 o 10:32, Michal Jankowski pisze:
[...]

A jak to zrobisz, skoro nie możesz wyjść z domu?
Bo chyba nie będziesz tłumaczył, że to jest życiowo niezbędna czynność....

Data: 2020-04-14 10:45:02
Autor: J.F.
skok przez rondo
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r73sn1$arl$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Powolasz sie na niezbedna potrzebe pomodlenia sie za zmarlych.
Ale mozesz sie dowiedziec, ze co wolno wojewodzie ....

J.

Data: 2020-04-14 10:46:25
Autor: J.F.
skok przez rondo
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e95752e$0$526$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Czyli spieszyl sie wejsc przed innymi, bo potem nie wpuszcza :-)

J.

Data: 2020-04-14 11:27:05
Autor: abn140
skok przez rondo
Ale ... co obstawiacie ?
jak zwykle c2h5oh + telefon

Data: 2020-04-14 23:17:18
Autor: ąćęłńóśźż
skok przez rondo
"Wczoraj ronda nie było..."
;-)

-- -- -
co obstawiacie?

Data: 2020-04-18 13:00:06
Autor: Akarm
skok przez rondo
W dniu 2020-04-14 o 10:24, J.F. pisze:

alkohol go zmorzyl

Trudno wyczuć, o jaki wyraz chodzi.
Zmoczył?
Eee... chyba nie to.
Ale dobrze by było, gdybyś wyjaśnił, co chciałeś napisać.

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-04-18 14:11:15
Autor: cef
skok przez rondo
W dniu 2020-04-18 o 13:00, Akarm pisze:
[...]

Przeciętny czytelnik sobie poradził z interpretacją.

Data: 2020-04-18 14:37:51
Autor: Akarm
skok przez rondo
W dniu 2020-04-18 o 14:11, cef pisze:
[...]

Należysz do przeciętnych? :)
Jeśli tak, to pomóż zinterpretować. Bo ja lubię wiedzieć, o czym czytam.

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-04-18 15:59:51
Autor: Budzik
skok przez rondo
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

[...]

A masz jakies podejrzenia? ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2020-04-18 20:34:50
Autor: Akarm
skok przez rondo
W dniu 2020-04-18 o 17:59, Budzik pisze:

A masz jakies podejrzenia? ;-DDD

Nie przypuszczam, żeby autorowi chodziło o zanudzenie na śmierć.
Ale ciekaw jestem, jak interpretują tę wypowiedź wspomniani "przeciętni czytelnicy".

--
-          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2020-05-09 17:12:24
Autor: cef
skok przez rondo
W dniu 2020-04-18 o 14:37, Akarm pisze:
[...]

Skoro sam się kwalifikujesz do upośledzonych,
to podpowiem. Założyłem, że alkohol go uśpił.

Data: 2020-04-18 17:38:46
Autor: N Tom
skok przez rondo
cef w <news:5e9aee63$0$17358$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

<https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/zmorzony;13022.html>

"Zmorzony to imiesłów bierny czasownika zmorzyć, spokrewnionego z mrzeć,
natomiast zmożony to imiesłów bierny czasownika zmóc. Ich znaczenia są
bliskie, a wymagania składniowe takie same, *w wielu kontekstach wyrazy te można wymieniać bez szkody*
*dla poprawności zdania i bez większego wpływu na jego znaczenie.*
W szczególności ktoś może być zmorzony snem (tzn. zmęczony, dosłownie:
zamęczony na śmierć) i może być zmożony snem (tzn. pokonany). Nie wiem
tylko, w którym stanie osobie takiej trudniej się obudzić.
Mirosław Bańko, Uniwersytet Warszawski"

I znowu sie dziadzio akarm nie popisał

--
'Tom N'

Data: 2020-04-13 13:05:38
Autor: JDX
skok przez rondo
On 2020-04-13 12:11, Smok Eustachy wrote:
mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
https://twitter.com/pikus_pol/status/1249639050748854274?s=20
A jest jakaś wersja dla dorosłych, białych, heteroseksualnych mężczyzn?
Tzn. takich, którzy nie używają Shittera i Facebooka?

Data: 2020-04-13 13:12:24
Autor: Michal Jankowski
skok przez rondo
W dniu 13.04.2020 o 13:05, JDX pisze:
On 2020-04-13 12:11, Smok Eustachy wrote:
[...]

W jakim sensie "nie używają"? Nie trzeba zakładać żadnego konta nigdzie, żeby wyświetlić film z powyższego linku.

   MJ

Data: 2020-04-13 14:21:31
Autor: JDX
skok przez rondo
On 2020-04-13 13:12, Michal Jankowski wrote:
[...]
W jakim sensie "nie używają"? Nie trzeba zakładać żadnego konta nigdzie,
żeby wyświetlić film z powyższego linku.
No popatrz, a u mnie się nie wyświetla. Używam Noscripta i Adblocka; w
Noscripcie odblokowałem tymczasowo Shittera i po kliknięciu w przycisk
,,play" po sekundzie pokazywał się komunikat w stylu ,,to wideo nie może
być odtworzone". Filmiki z Youtube czy Vimeo działają bez problemu.

BTW. Zdaje się, że aby zobaczyć niektóre ,,treści" na FB, to trzeba mieć
tam konto. Ale nie wiem od czego to zależy.

Data: 2020-04-13 14:39:17
Autor: Janusz
skok przez rondo
W dniu 2020-04-13 o 14:21, JDX pisze:
On 2020-04-13 13:12, Michal Jankowski wrote:
[...]
[...]

W linku który podałem masz na drugiej stronie komentarz z filmem w lepszej jakości.

--
Janusz

Data: 2020-04-13 19:35:23
Autor: z
skok przez rondo
Ale netykieta nakazuje nie linkować do tak gównianych stron.
Wysil się trochę zrób scrina umieć normalnie a filmik pobierz i też umieść jak biały hetero.

Inaczej straszne górno rozsiewasz ;-)

Data: 2020-04-13 19:59:57
Autor: Budzik
skok przez rondo
Użytkownik z z@z.pl ...

Ale netykieta nakazuje nie linkować do tak gównianych stron.
Wysil się trochę zrób scrina umieć normalnie a filmik pobierz i też umieść jak biały hetero.

Inaczej straszne górno rozsiewasz ;-)

;-DDDD
Smiech z tego ze "z" zwraca komus uwage o netykiete...

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-04-14 09:00:42
Autor: z
skok przez rondo
czuj czuj ;-)

Data: 2020-04-13 21:12:01
Autor: Janusz
skok przez rondo
W dniu 2020-04-13 o 19:35, z pisze:
Ale netykieta nakazuje nie linkować do tak gównianych stron.
Strona jak każda inna, nikt nie zmusza do wchodzenia.

Wysil się trochę zrób scrina umieć normalnie a filmik pobierz i też umieść jak biały hetero.
Powiem krótko, mam to w dupie.

Inaczej straszne górno rozsiewasz ;-)
Ale wiesz gdzie to mam :)

--
Janusz

Data: 2020-04-14 08:52:01
Autor: z
skok przez rondo
Witaj w klubie. Ktoś zarzucał mi że nie cytuję. ;-)

Data: 2020-04-14 13:20:14
Autor: Janusz
skok przez rondo
W dniu 2020-04-14 o 08:52, z pisze:
Witaj w klubie. Ktoś zarzucał mi że nie cytuję. ;-)
No ok, ale nie da się z tej strony linkować ani zapisywać, maja to przyblokowane, tzn opera nie potrafi, ale potem temat zawitał na joe i tam można spokojnie pokopiować.

--
Janusz

Data: 2020-04-14 13:24:40
Autor: z
skok przez rondo
W dniu 2020-04-14 o 13:20, Janusz pisze:
linkować ani zapisywać, maja to przyblokowane

Jak się chce to moszna ;-)

Data: 2020-04-14 10:43:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
skok przez rondo
Hello z,

Ale netykieta nakazuje nie linkować do tak gównianych stron.

Gdzieś to wyczytał?

Wysil się trochę zrób scrina umieć normalnie a filmik pobierz i też umieść jak biały hetero.

Inaczej straszne górno rozsiewasz ;-)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2020-04-14 11:43:33
Autor: z
skok przez rondo
Gdzieś to wyczytał?

A to nie jest prawda z tą "netykietą"? ;-)

Data: 2020-04-13 17:10:52
Autor: abn140
skok przez rondo

Noscripcie
tez mam obroncow poinstalowane i tez nie widze filmow z fejsa - czasem tak, glownie nie, i szitera...
tu wogole nie.
nie wiem byc moze wina jest po stronie starego systemu xp, widocznie tam jego czas minal.
jednak taki filmik jestem w stanie pobrac na twardy przy pomocy pobieradla plikow, jakies rozszerzenie na ff...
filmik fajny, warto sie pomeczyc....
btw jest juz notka na wyborczej, jak zwykle - najlepiej od razy do komentow. zacne.

Data: 2020-04-13 18:49:08
Autor: Janusz
skok przez rondo
W dniu 2020-04-13 o 17:10, abn140 pisze:
[...]
No bo i lot też zacny, dużo punktów za odległość :)

--
Janusz

Data: 2020-04-13 14:38:17
Autor: Janusz
skok przez rondo
W dniu 2020-04-13 o 13:05, JDX pisze:
On 2020-04-13 12:11, Smok Eustachy wrote:
[...]

Masz
https://www.sadistic.pl/latajacy-swift-vt514714.htm
łącznie ze zdjęciami po.
Patrząc po mapie to wychodzi że kierownik przeleciał 60-70m.
Przeleciał nad rondem, pomnikiem, ściął sosnę i wylądował na rynnie garaży, gdyby nie sosna to pewnie by i te garaże przefrunął.

--
Janusz

Data: 2020-04-13 14:49:22
Autor: Janusz
skok przez rondo
On 2020-04-13 12:11, Smok Eustachy wrote:
[...]

I jeszcze miejsce na mapie
https://www.google.com/maps/@51.7892906,19.3203941,114m/data=!3m1!1e3

--
Janusz

Data: 2020-04-13 19:00:06
Autor: Janusz
skok przez rondo
Data: 2020-04-13 19:31:43
Autor: abn140
skok przez rondo

-- Janusz
hehe OC bedzie mialo co placic.
przy okazji ubaw, bo mi sie przypomnial cytat z alternatywy 4
"Ubezpieczony bo ubezpieczony, ale chyba nie od wypadków lotniczych nie?"
w takim ukladzie sprawa w sadzie gdzie ubezpieczyciel odmowi wyplaty, wg zdania wyzej, to juz mnie wogole nie zdziwi....

Data: 2020-04-13 10:53:51
Autor: WS
skok przez rondo
On Monday, April 13, 2020 at 7:31:46 PM UTC+2, abn140 wrote:

[...]

E tam, z OC nie maja opcji nie wypalacic, jest tylko kilka powodow (wpisanych w ustawe), w ktorych moga zazadac zwrotu od sprawcy po wyplacie poszkodowanym (regres).
Jesli ma AC to pewnie tez sie nie wykreca, bo toto wyglada na jakies zaslabniecie (?), bo przeciez nie wjechal swiadomie ponad ~100km/h na rondo...

Data: 2020-04-13 20:30:13
Autor: Shrek
skok przez rondo
W dniu 13.04.2020 o 19:53, WS pisze:

[...]

A nie nacpany?

--
Shrek

Data: 2020-04-13 20:35:09
Autor: Uncle Pete
skok przez rondo
[...]

Podobno leciało od niego alkoholem. Więc może i regres będzie, i z AC nici.

Data: 2020-04-13 19:51:56
Autor: Robert Wańkowski
skok przez rondo
W dniu 2020-04-13 o 19:00, Janusz pisze:
Wliczyli że to 64m
https://scontent.fltn2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/93097722_2519897251607838_2195316436782546944_n.jpg

Bad URL timestamp

Co to oznacza?

Robert

Data: 2020-04-13 21:15:52
Autor: Janusz
skok przez rondo
[...]

Sorry coś się link źle wyciął, masz sam zrzut ekranu

https://scontent.fltn2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/93097722_2519897251607838_2195316436782546944_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=VFTbRHcERkcAX_ByZtz&_nc_ht=scontent.fltn2-1.fna&oh=0015c0112ee35db4a85fc17e25c67b32&oe=5EB9DB7D

--
Janusz

Data: 2020-04-13 21:28:59
Autor: Robert Wańkowski
skok przez rondo
W dniu 2020-04-13 o 21:15, Janusz pisze:
[...]

Robi wrażenie.

Robert

Data: 2020-04-13 22:08:54
Autor: Janusz
skok przez rondo
[...]

Szczególnie to że złamał sosnę po drodze :)
Tu masz fajne komentarze
https://joemonster.org/filmy/103654/Odlotowe_suzuki_przelatuje_cale_rondo

Robert

--
Janusz

Data: 2020-04-14 10:51:50
Autor: collie
skok przez rondo
W dniu 13.04.2020 o 12:11, Smok Eustachy pisze:

mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
https://twitter.com/pikus_pol/status/1249639050748854274?s=20

Nie wzwyż, tylko w dal. Tak jak w skokach narciarskich.
Nasyp na rondzie został wyprofilowany podobnie jak próg
na skoczni narciarskiej.

Data: 2020-04-14 11:08:05
Autor: J.F.
skok przez rondo

Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5e9579a6$0$17364$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 13.04.2020 o 12:11, Smok Eustachy pisze:
mamy rekord w skoku wzwyz przez rondo
https://twitter.com/pikus_pol/status/1249639050748854274?s=20

Nie wzwyż, tylko w dal.

Oba.

Tak jak w skokach narciarskich.
Nasyp na rondzie został wyprofilowany podobnie jak próg
na skoczni narciarskiej.

Wcale nie. Prog na na skoczni wcale nie wybija w gore, tylko jest lekko opadajacy.
Wybic sie musi zawodnik.

J.

skok przez rondo