skonczylo sie mydlenie zaczyna sie golenie

Data: 2015-10-27 09:03:08
Autor: Zenek Kapelinder
skonczylo sie mydlenie zaczyna sie golenie
Pisuary planują jak najszybciej dopisać abonament RTV do podatku albo opłaty za prąd.

Data: 2015-10-27 17:33:57
Autor: Trefniś
W dniu .10.2015 o 17:03 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Pisuary planują jak najszybciej dopisać abonament RTV do podatku albo  opłaty za prąd.

Niestety, półprawda równoznaczna z gównoprawdą.

Od 2016 roku, dzięki miłościwie Ci panującej dotychczas PO, podwyższono  opłatę abo za TV i radio do 75,60 PLN za rok:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/w-2016-roku-wiecej-zaplacimy-za-abonament-rtv

PiS planuje (od dawna o tym mówią) nową ustawę medialną:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pis-zmieni-szefow-mediow-publicznych-bedzie-nowy-abonament

"Telewizja Polska i Polskie Radio przestaną być spółkami prawa handlowego.

- Nie będą miały na sobie przymusu zarabiania pieniędzy. Ten przymus  często działa na szkodę programu. Chcemy, żeby media publiczne zajmowały  się tylko i wyłącznie realizacją misji określonej w ustawie. Komercja tę  misja podważa albo wręcz rozbija (Czabański)"

"TVP i PR mają przestać być spółkami, a stać się instytucjami kultury  mówił już we wrześniu br. Jarosław Sellin, typowany na ministra kultury w  przyszłym rządzie PiS."

A sama wysokość abonamentu:

"Ma on być o połowę mniejszy niż w tej chwili, za to będzie powszechnie  ściągalny, albo w rachunkach za energię, albo przy PIT. "

Czyli de facto PiS chce _obniżyć_ abonament o połowę i ułatwić realizację  misji mediów publicznych.
TVP i PR mają stać się instytucjami _kultury_ które, w odróżnieniu od  spółek prawa handlowego, nie muszą zarabiać!

Ja jeszcze oczekiwałbym uregulowania sprawy reklam w TV i PR.
To co dzieje się teraz powoduje, że reklam mamy coraz więcej i coraz  bardziej podłej jakości!
TVP i PR sztucznie obniża ceny czasu reklamowego dla całego rynku, co jest  niekorzystne dla wszystkich (widzów, TVP i PR, stacji prywatnych).

--
Trefniś

Data: 2015-10-27 10:40:26
Autor: szklanynocnik
użytkownik Trefniś napisał:

"Ma on być o połowę mniejszy niż w tej chwili, za to będzie powszechnie  ściągalny, albo w rachunkach za energię, albo przy PIT. "

I Kogut zaorał dziobem, a to pech.

No nic, 90% poskich niusów to ściema, przemilczanie meritum i żałosny kwik. Media pisoskie lekko naciągają,
lekko tragizują, jednak wg. mnie - nie łżą w takiej skali
i tak bezczelnie.

Zreszta o czym ja gadam, za PO ostro było:
http://demotywatory.pl/3955641/W-wolnej-Polsce-gina-ludzie

Data: 2015-10-27 19:11:38
Autor: Marek Czaplicki
Trefniś pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 27 października 2015 17:33:

[...]

No to tera media jak im tam będą? Narodowe? Będą mogły puszczać obrazki ze schnięcia farby na ścianie, a i tak wpływy będą. :-)

Data: 2015-10-27 13:56:30
Autor: donek999bronek
użytkownik Marek Czaplicki napisał:

No to tera media jak im tam będą? Narodowe? Będą mogły puszczać obrazki ze schnięcia farby na ścianie, a i tak wpływy będą. :-)

Jest jakiś obowiązek posiadania telewizora?
No ja tez nie chcę płacić np. na muzeum narodowe
i co z tego?

Data: 2015-10-28 06:32:49
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:56 <donek999bronek@gmail.com> pisze:

[...]

Nic, ale i tak płacisz w podatkach, tylko nie wiem, czy i tak rozumiesz  cokolwiek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-28 06:30:47
Autor: stevep
skonczylo sie mydlenie zaczyna sie golenie
W dniu .10.2015 o 17:03 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Pisuary planują jak najszybciej dopisać abonament RTV do podatku albo  opłaty za prąd.

A do tego obowiązek conajmniej ośmiogodzinnego oglądania przyszłej tuby  PiS-u.
--
stevep
-- -- -

skonczylo sie mydlenie zaczyna sie golenie