skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!

Data: 2011-10-21 05:22:22
Autor: muto2100
skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!
Słucham komentarzy ludzi zawiedzionych, którzy nie potrafią zrozumieć,
jak demokracja może nagradzać za bierność, za nieróbstwo czy wręcz
szkodzenie i niszczenie elementów państwowości (armia, polityka
historyczna, prestiż zagraniczny). Narzekania te biorą się jednak z
przeidealizowania demokracji, która nie działa tak jak opisuje to jej
definicja. Społeczeństwa nie interesuje za bardzo państwo i aspekty
jego działania ale jedynie "Chleb i igrzyska". Obu nie zabrakło pod
rządami PO nikomu. Podczas gdy media informują o upadku państw w
Europie, kryzysie euro, bezrobociu i protestach na ulicach
europejskich stolic, w Polsce nic złego się nie dzieje i to wystarczy
za całą analizę ekonomiczną. Igrzysk też nie brakuje od 6 lat. 90%
politycznej aktywności koncentruje się nie na reformach, zapewnieniu
bezpiecznej przyszłości ale na walce z rywalem politycznym, na jego
ośmieszaniu i poniżaniu, co w pełni zadawala głodne krwi
społeczeństwo. Jest zidentyfikowany wróg, zatem przyszłość kraju
zależy od tego jak mocno się mu dokopie.Najbardziej nośne hasło z
bilboardów zwycięskiej parti brzmiało "Unia da więcej". Nikogo
specjalnie nie raził ten żebraczy ton i uzależnianie przyszłości kraju
od datków zewnętrznych. Polacy zaufali PO, że pod ich rządami choćby
się nawet nic nie robiło, Bruksela sypnie kasą i na nic nikomu nie
braknie. Nikt nie stawia pytań moralnych, nikt nie stawia pytań
politycznych. Co będzie, gdy tego naszego "dobroczyńcy" zabraknie, gdy
Unia nie tylko nie da więcej, ale nie da nic?
Dziś Polaków to nie interesuje, kiedyś w przyszłości być może stawiać
będą szubienice, toczyć kolejne wojny z innym już wrogiem, który ich
oszukał, nie pomni na to, że sami oszukać się pozwolili, ba, o to
oszustwo wręcz się prosili.

Data: 2011-10-21 14:54:36
Autor: Marek Czaplicki
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 21 październik 2011 14:22:
nie pomni na to, że sami oszukać się pozwolili, ba, o to
oszustwo wręcz się prosili.

Tu facet nie ma racji. Społeczeństwo, w swojej większości nie pozwoliło oszukać się ,kolejnej przywdzianej na okoliczność wyborów "masce" prezesa. :-)

Data: 2011-10-21 06:10:18
Autor: muto2100
On 21 Paź, 14:54, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

oszukać się ,kolejnej przywdzianej na okoliczność wyborów "masce" prezesa. :-)

Odpowiedz   wiec   gdzie  PO   znajdzie   pieniadze   na  splate
dlugow?   przecierz   banki   niebeda   czekaly
w   nieskonczonosc!   -Osobiscie   mysle    ze    PO    bedzie
sciagac   kasiore   z  podatnikow-  nieoglosza
oficialnie    jakis  duzych    podwyzek    jak  to  mialo miejsce
za  Gomulki    czy  Gierka   -bo  i  czasy   sa  inne
ale   rzad  ma   mozliwosc   w  wielu  dziedzinach  zycia
sciagnac  kasiore:  np  podwyzke   cen  paliw,
gazu,papierosow,zywnosci   ,roznego  rodzaju    pozwolen   ,   ceny
beda   astronomiczne   chociaz    zywnosci     niepodniosa  chyba
zbyt  duzo    bo  to   oznaczaloby    druga    Grecjie    to  w
100%     ale
oprocz    cen    zywnosci    to  mozemy    spodziewac    sie
podwyzek  astronomicznych!  Pamietajmy  tez  ze    UE
finnasowala    PO    dzieki    Niemieckim  wplywom   -  i  mialo  to
miejsce    wtedy    kiedy    finnase   UE    jeszcze    niebyly  w
tak  zlym    stanie   jak   obecnie  -  i  to  jest  bardzo  zla
wiadomosc  dala    PO    bo  juz  ich  nikt  niebedzie  finansowal   -
moga  liczyc  tylko  na  siebie-  i  wlasnie  teraz    PO
pokaze    na   co   ich  naprawde  stac!

Data: 2011-10-21 15:17:42
Autor: Marek Czaplicki
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 21 październik 2011 15:10:

> [...]

oszukać się ,kolejnej przywdzianej na okoliczność wyborów "masce" prezesa.
:-)

[...]

A co Ty się martwisz zadłużeniem państwa? Ja swoje długi i swojej rodziny spłacam, a od rządzących oczekuję, że skoro ich wybieram to niech oni się martwią; biorą za to pieniądze. Skoro jednak deficyt budżetowy spędza Ci sen z powiek to mogę Ci powiedzieć, że nie przekracza wyznaczonego przez Konstytucję pułapu.

Data: 2011-10-21 15:39:14
Autor: WW
[...]

Całkiem spore grono ekonomistów twierdzi, że tylko dzięki ukrywaniu długów przez p. Rostowskiego i tzw. kreatywnej księgowości.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-10-21 15:54:13
Autor: Marek Czaplicki

To może to grono ekonomistów skierowałoby swe słowa do Komisji Finansów Publicznych Sejmu; jest taka http://www.sejm.gov.pl/komisje/www_fpb.htm .

Data: 2011-10-21 17:33:40
Autor: WW
skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!

To może to grono ekonomistów skierowałoby swe słowa do Komisji Finansów
Publicznych Sejmu; jest taka http://www.sejm.gov.pl/komisje/www_fpb.htm .

A jesteś przekonany, że oni o tym nie wiedzą ?

Data: 2011-10-21 17:51:28
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Wśród członków owej Komisji jest też przedstawiciel opozycji i jakoś nie widać kampanii informacyjnej PiS o tym jak wielki jest w "rzeczywistości" dług publiczny. Zamiast następnej "kampanii wizerunkowej", propozycja dla PiS. Zacznijcie mówić o finansach, "ukrywaniu" prawdy o nich itd... Pieniądze to jest to co interesuje większość. :-)

Data: 2011-10-21 14:57:39
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7rq5d$557$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pozwolili, jednej i drugiej i trzeciej i czwartej masce..., okrągłego żłobu...

boukun

skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!