skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!

Data: 2011-10-21 14:54:36
Autor: Marek Czaplicki
skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 21 październik 2011 14:22:
nie pomni na to, że sami oszukać się pozwolili, ba, o to
oszustwo wręcz się prosili.

Tu facet nie ma racji. Społeczeństwo, w swojej większości nie pozwoliło oszukać się ,kolejnej przywdzianej na okoliczność wyborów "masce" prezesa. :-)

Data: 2011-10-21 06:10:18
Autor: muto2100
On 21 Paź, 14:54, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

oszukać się ,kolejnej przywdzianej na okoliczność wyborów "masce" prezesa. :-)

Odpowiedz   wiec   gdzie  PO   znajdzie   pieniadze   na  splate
dlugow?   przecierz   banki   niebeda   czekaly
w   nieskonczonosc!   -Osobiscie   mysle    ze    PO    bedzie
sciagac   kasiore   z  podatnikow-  nieoglosza
oficialnie    jakis  duzych    podwyzek    jak  to  mialo miejsce
za  Gomulki    czy  Gierka   -bo  i  czasy   sa  inne
ale   rzad  ma   mozliwosc   w  wielu  dziedzinach  zycia
sciagnac  kasiore:  np  podwyzke   cen  paliw,
gazu,papierosow,zywnosci   ,roznego  rodzaju    pozwolen   ,   ceny
beda   astronomiczne   chociaz    zywnosci     niepodniosa  chyba
zbyt  duzo    bo  to   oznaczaloby    druga    Grecjie    to  w
100%     ale
oprocz    cen    zywnosci    to  mozemy    spodziewac    sie
podwyzek  astronomicznych!  Pamietajmy  tez  ze    UE
finnasowala    PO    dzieki    Niemieckim  wplywom   -  i  mialo  to
miejsce    wtedy    kiedy    finnase   UE    jeszcze    niebyly  w
tak  zlym    stanie   jak   obecnie  -  i  to  jest  bardzo  zla
wiadomosc  dala    PO    bo  juz  ich  nikt  niebedzie  finansowal   -
moga  liczyc  tylko  na  siebie-  i  wlasnie  teraz    PO
pokaze    na   co   ich  naprawde  stac!

Data: 2011-10-21 15:17:42
Autor: Marek Czaplicki
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 21 październik 2011 15:10:

> [...]

oszukać się ,kolejnej przywdzianej na okoliczność wyborów "masce" prezesa.
:-)

[...]

A co Ty się martwisz zadłużeniem państwa? Ja swoje długi i swojej rodziny spłacam, a od rządzących oczekuję, że skoro ich wybieram to niech oni się martwią; biorą za to pieniądze. Skoro jednak deficyt budżetowy spędza Ci sen z powiek to mogę Ci powiedzieć, że nie przekracza wyznaczonego przez Konstytucję pułapu.

Data: 2011-10-21 15:39:14
Autor: WW
[...]

Całkiem spore grono ekonomistów twierdzi, że tylko dzięki ukrywaniu długów przez p. Rostowskiego i tzw. kreatywnej księgowości.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-10-21 15:54:13
Autor: Marek Czaplicki

To może to grono ekonomistów skierowałoby swe słowa do Komisji Finansów Publicznych Sejmu; jest taka http://www.sejm.gov.pl/komisje/www_fpb.htm .

Data: 2011-10-21 17:33:40
Autor: WW
skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!

To może to grono ekonomistów skierowałoby swe słowa do Komisji Finansów
Publicznych Sejmu; jest taka http://www.sejm.gov.pl/komisje/www_fpb.htm .

A jesteś przekonany, że oni o tym nie wiedzą ?

Data: 2011-10-21 17:51:28
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Wśród członków owej Komisji jest też przedstawiciel opozycji i jakoś nie widać kampanii informacyjnej PiS o tym jak wielki jest w "rzeczywistości" dług publiczny. Zamiast następnej "kampanii wizerunkowej", propozycja dla PiS. Zacznijcie mówić o finansach, "ukrywaniu" prawdy o nich itd... Pieniądze to jest to co interesuje większość. :-)

Data: 2011-10-21 14:57:39
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7rq5d$557$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pozwolili, jednej i drugiej i trzeciej i czwartej masce..., okrągłego żłobu...

boukun

skopiowana wypowiedz na temat wyborow w Polsce i ich skutkow!