skoro unia tego wymaga

Data: 2011-03-20 11:10:22
Autor: drummer
skoro unia tego wymaga
oddamy nawet piecyki do ogrzewania ... dla unii zrobimy przeciez wszystko ...

http://biznes.interia.pl/news/czekaja-nas-obowiazkowe-zbiorki-agd,1609756

Data: 2011-03-20 11:39:30
Autor: M. Sz.
skoro unia tego wymaga
 Jesteśmy potęgą, słyszałem rozważania jak powinniśmy zareagować, w sensie militarnym, na wydarzenia w Libbii. ;]

Data: 2011-03-20 11:41:12
Autor: u2
skoro unia tego wymaga
W dniu 2011-03-20 11:39, M. Sz. pisze:
Jesteśmy potęgą, słyszałem rozważania jak powinniśmy zareagować, w
sensie militarnym, na wydarzenia w Libbii. ;]

To idź do kibelka i zareaguj odpowiednio wypuszczając gazy bojowe :)

Data: 2011-03-20 12:46:50
Autor: M. Sz.
skoro unia tego wymaga
 Nie wysilaj się tak umysłowo, bo ..

Data: 2011-03-20 13:00:00
Autor: u2
skoro unia tego wymaga
W dniu 2011-03-20 12:46, M. Sz. pisze:
Nie wysilaj się tak umysłowo

To żaden wysiłek, no chyba że masz zaparcie.

Data: 2011-03-20 13:16:31
Autor: M. Sz.
skoro unia tego wymaga

 Dobrze, słuchaj takich co Ci mówią takie rzeczy, ale jak się obudzisz z przysłowiową ręką, to nie miej pretensji do mnie przynajmniej.

Data: 2011-03-20 13:53:50
Autor: u2
skoro unia tego wymaga
W dniu 2011-03-20 13:16, M. Sz. pisze:
Dobrze, słuchaj takich co Ci mówią takie rzeczy, ale jak się obudzisz z
przysłowiową ręką, to nie miej pretensji do mnie przynajmniej.

Recykling będzie czy tego chcesz czy nie. Idź do kibelka i zaczynaj
swoją wojnę :)

Data: 2011-03-20 13:59:31
Autor: M. Sz.
skoro unia tego wymaga
 Jaki recykling? Pierdzieć możesz iść sam do Libii, może się komuś twoja dupa przy okazji spodoba.

Data: 2011-03-20 14:02:37
Autor: u2
skoro unia tego wymaga
W dniu 2011-03-20 13:59, M. Sz. pisze:
Jaki recykling? Pierdzieć możesz iść sam do Libii, może się komuś twoja
dupa przy okazji spodoba.

Najpierw możesz wypróbować swoją tajną broń w wychodku.

Data: 2011-03-20 14:05:49
Autor: M. Sz.
skoro unia tego wymaga
 Czemu moją, Ty ją wymyśliłeś.

Data: 2011-03-20 14:40:34
Autor: u2
skoro unia tego wymaga
W dniu 2011-03-20 14:05, M. Sz. pisze:
Czemu moją, Ty ją wymyśliłeś.

To ty chcesz wojny, ja tobie tylko podsuwam pomysł jak ją zacząć.

Data: 2011-03-20 14:44:12
Autor: M. Sz.
skoro unia tego wymaga
mhm, śmieszne bardzo; z kim?