[gdzie]skorzane oslony na lancuch

Data: 2013-05-04 10:44:05
Autor: Piotr Curious Slawinski
[gdzie]skorzane oslony na lancuch
Widzialem takie na kilku holenderskich rowerkach we wro, niestety nie zapytalem userow skad to maja ...  :(

wyglada to tak ze na (jak zgaduje metalowym) precie naciagnieta jest oslona z dwoch kawalkow skory zszytych razem. genialna prostota, nie wiem czy to nie DIY jakies... niestety nie mam obecnie czasu i dostepu do warsztatu wiec DIY dlubanina odpada, chetnie kupilbym gotowca - mi potrzebny na rame skladaka (tarcza 46t , zebatka 16t)

[gdzie]skorzane oslony na lancuch