skrócenie rury główki w ramie - skład ak - nie typowo

Data: 2012-06-03 22:08:00
Autor: Marcin Jan
skrócenie rury główki w ramie - skład ak - nie typowo
Czy w takim rowerze:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/009716181-15.html#I15

można skrócić główkę w tej ramie. Rower po złożeniu jest jest za duży przez tą strasznie długą główkę. Widziałem w innych składakach że główka licuje prawie z rurą główną a kierownica jest teleskopowa. Czy na taki patent da się przerobić do ustrojstwo? Oczywiście warunkiem zakupu jest niska cena bo inaczej lepiej kupić już coś lepiej zrobione przez fabrykę.

pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-06-04 06:40:26
Autor: PeJot
W dniu 2012-06-03 22:08, Marcin Jan pisze:
[...]

Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-06-04 06:59:37
Autor: z
skrócenie rury g³ówki w ramie - sk³adak - nie typowo
W dniu 2012-06-03 22:08, Marcin Jan pisze:
Czy w takim rowerze:
http://www.aukcjoner.pl/gallery/009716181-15.html#I15

mo¿na skróciæ g³ówkê w tej ramie. Rower po z³o¿eniu jest jest za du¿y

Skrócenie to nie problem.
Problemem bêdzie znalezienie mechanizmu ³amania kierownicy.
Chyba ¿e zostawiæ to co jest i kierownicê zmieniæ na tak± ³aman± z wigry 3 ¿eby by³o wy¿ej.
Ile to cudo kosztuje?

Data: 2012-06-05 20:45:24
Autor: Marcin Jan
W dniu 2012-06-04 06:59, z pisze:
[...]

jak na razie 200 pln. Ale rzeczywi¶cie machanizm ³amania kierownicy jest ciê¿ki do dostania.
pozdrawiam
marcin jan

Data: 2012-06-05 21:12:31
Autor: z
W dniu 2012-06-05 20:45, Marcin Jan pisze:

jak na razie 200 pln. Ale rzeczywi¶cie machanizm ³amania kierownicy jest
ciê¿ki do dostania.

Ja bym bra³. Potrzebny tylko brzeszczot i inna (wysoka) kierownica :-)
Oczywi¶cie przy sk³adaniu trzeba t± kierownicê wyj±æ a nie tylko obróciæ. Co¶ za co¶.:-)

skrócenie rury główki w ramie - skład ak - nie typowo