[Poznań] skradzine Berlingo?

Data: 2009-03-14 15:15:50
Autor: k.
[Poznań] skradzine Berlingo?
Może ktoś z czytających "zgubił" ostatnio Berlingo w Poznaniu?

http://img24.imageshack.us/img24/9526/20090314l.jpg

Widziane dzisiaj na Biskupińskiej.

--
Pozdr,
Kuba; gg: 30014; v850(at)op.pl

Data: 2009-03-14 15:40:49
Autor: BartekGSXF
[Poznań] skradzine Berlingo?

Użytkownik "k." <no@spam.net> napisał w wiadomości news:gpge6n$1gql$1news2.ipartners.pl...
Może ktoś z czytających "zgubił" ostatnio Berlingo w Poznaniu?

http://img24.imageshack.us/img24/9526/20090314l.jpg

Widziane dzisiaj na Biskupińskiej.
Zglos na policje. Przynajmniej zabezpiecza auto.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-03-14 15:44:41
Autor: k.
[Poznań] skradzine Berlingo?
http://img24.imageshack.us/img24/9526/20090314l.jpg
Widziane dzisiaj na Biskupińskiej.
Zglos na policje. Przynajmniej zabezpiecza auto.

Zgłoszone. Dyżurna stwierdziła, że od rana do nich ludzie wydzwaniają w sprawie tej cytryny. Niby protokół sporządzili i tak dalej sobie stoi ...

Data: 2009-03-15 07:52:49
Autor: dziadekJacek
[Poznań] skradzine Berlingo?
Użytkownik "k." <no@spam.net> napisał w wiadomości news:gpgfsq$1hn0$1news2.ipartners.pl...
[...]

Ja kiedyś też zgłosiłem takie auto, to mnie odesłali do straży miejsckiej. Zainteresowali się dopiero jak złodzieje po 2 tygodniach przewrócili samochód na bok i zostawili na chodzniku do połowy rozszabrowanego i zagrażającego przygnieceniem przechodniom. Nooormaaa :)
--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

[Poznań] skradzine Berlingo?