[CKMK] skradziono Opla OmegÄ™

Data: 2010-07-07 07:06:08
Autor: mirek
[CKMK] skradziono Opla OmegÄ™
dziś w nocy z narożnika ul. Rzecznej i Mazowieckiej skradziono Opla Omegę kombi, rocznik 1995, kolor biały, 2,5TD. Cechy charakterystyczne:
rejestracja KMY 6Y21
alufelgi szprychowe
przyciemniane boczne szyby
napis palcem w brudzie na tylnej klapie "Myli mnie w Niemczech"

auto zwinęli mojemu szwagrowi, młodemu chłopakowi na dorobku :( Jest za stare na handel, może jacyś gówniarze chcieli pojeździć albo potrzebowali jakiś części (choć części do tak starego opla są tanie jak barszcz). Proszę zwróćcie uwagę, może stoi gdzieś w Waszej okolicy. Dla znalazcy przewidziana nagroda.
--
Mirek

Data: 2010-07-07 10:04:16
Autor: elmer radi radisson
[CKMK] skradziono Opla OmegÄ™
On 2010-07-07 07:06, mirek wrote:

[...]

Nie chcialbym byc nadmiernie nieludzki, ale to ostatnie z listy mogli juz usunac w jakiejs dziupli, podobno maja na to sposoby.

Poza tym, lacze sie w bolu i zycze zlapania sk..

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-07-07 10:57:28
Autor: G.K.
[CKMK] skradziono Opla OmegÄ™
elmer radi radisson pisze:

Poza tym, lacze sie w bolu i zycze zlapania sk..

Kiedyś z klatki w bloku wypadło w samych gaciach dwóch braci - właścicieli samochodu, i biegnąc w kierunku złapanego złodzieja aut krzyczeli z daleka do trzymających osób "złam mu rękę! złam mu rękę!" czego i temu złodziejowi po złapaniu życzę... oczywiście przypadkiem...
Pozdrawiam i życzę złapania sk...li i odzyskania auta.
Grzegorz

Data: 2010-07-07 16:29:58
Autor: nalesnik
[CKMK] skradziono Opla OmegÄ™
G.K. wrote:
Kiedyś z klatki w bloku wypadło w samych gaciach dwóch braci - właścicieli samochodu, i biegnąc w kierunku złapanego złodzieja aut krzyczeli z daleka do trzymających osób "złam mu rękę! złam mu rękę!"

kiedyś koniokradów się wieszało

Data: 2010-07-08 00:05:59
Autor: Przemek V
[CKMK] skradziono Opla Omegê

U¿ytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:i11ce1$a4i$1inews.gazeta.pl...
On 2010-07-07 07:06, mirek wrote:

dzi¶ w nocy z naro¿nika ul. Rzecznej i Mazowieckiej skradziono Opla
Omegê kombi, rocznik 1995, kolor bia³y, 2,5TD. Cechy charakterystyczne:
[...]

Mnie zwinêli stare Audi s³u¿bowe na germañskich blachach. 6 miesiêcy pó¼niej pozna³em je na ulicy po podk³adkach pod tablicami dealera Audi z Augsburga, nalepkach z nazw± dealera na b³otnikach i urwanym ostatnim zerem ze znaczku "Audi 100".

Data: 2010-07-08 12:34:37
Autor: G.K.
[CKMK] skradziono Opla Omegê
Przemek V pisze:

[...]

i? Jak siê sprawa skoñczy³a?

Data: 2010-07-08 22:15:06
Autor: Przemek V
[CKMK] skradziono Opla Omegê

U¿ytkownik "G.K." <grego69@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i149jv$6ur$1inews.gazeta.pl...
Przemek V pisze:

[...]

Google Groups: " Jak odzyska³em (?) skradziony samochód (d³ugie) "

Epilog taki, ¿e go¶cia w koñcu s±d pu¶ci³ wolno bo nie by³o pewno¶ci czy by³ ofiar± czy wspó³uczestnikiem.

[CKMK] skradziono Opla OmegÄ™