skradziono moją granatową gazelę!! (kraków)

Data: 2009-05-11 09:20:06
Autor: kasia.niemeska
skradziono moją granatową gazelę!! (kraków)
cześć, gdyby ktoś zobaczył na mieście czy na placu to bardzo proszę o
kontakt: granatowa damka GAZELLE, bez przerzutek, kontra, z przodu
lampka, dzwonek, duże siodełko, blaszana osłonka na łańcuch (trochę
zgrzytała sniff), na piastach biało-niebieskie szczotki jak myjki do
zlewu
świsnęli mi ją w juwenalia spod akademika awf :/ świnie
pzdr i dziękuje za pomoc
kasia

p.s. podobna do tej trochę ale granatowa i osłonka niepełna
http://img216.imageshack.us/img216/1741/rower.jpg

skradziono moją granatową gazelę!! (kraków)