skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400

Data: 2012-03-18 17:08:28
Autor: marz
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
ZANIM KUPISZ-SPRAWDŹ!!!A JEŚLI ZOBACZYSZ GDZIEKOLWIEK ZADZWOŃ POD 997   DO NAS 600212127 508960104

KAWASAKI ZZR 1400 ABS ROK PRODUKCJI 2008
NR.REJ. WK 2001
NR.VIN JKBZXT40CDA004501
NA PRZEDNIEJ SZYBIE NAKLEJKA DUSZKA  GHOSTBUSTERS
KANAPA ROBIONA NA ZAMÓWIENIE Z SZARĄ DZIARĄ ZZR
LEWA  KOŃCÓWKA TŁUMIKA DELIKATNIE OTARTA O ZDERZAK SAMOCHODOWY (JAZDA W KORKACH)

MOTOCYKL ZOSTAŁ SKRADZIONY Z GARAŻU W NOCY Z 17 NA 18.03.12 W MIEJSCOWOŚCI HALINÓW 05-074

Data: 2012-03-18 18:47:56
Autor: ErgoSum

Użytkownik "marz" <milanowska@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:871fe6d05162aee353e6d95a3dffb7e6$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Jaki kolor??
Wrzuc zdjecie.

eryk

Data: 2012-03-19 10:21:17
Autor: Viking
W dniu 2012-03-18 18:08, marz pisze:
ZANIM KUPISZ-SPRAWDŹ!!!A JEŚLI ZOBACZYSZ GDZIEKOLWIEK ZADZWOŃ POD 997 DO

MOTOCYKL ZOSTAŁ SKRADZIONY Z GARAŻU W NOCY Z 17 NA 18.03.12 W
MIEJSCOWOŚCI HALINÓW 05-074

O raju! współczuje, to tam kradną?
A ja miałem swoja Czarnule przez zimę trzymać w Halinowie/ To teraz mnie nastraszyłeś, tam stoi moja pierwsza Jawka 50, którą 32 lata temu zaczynałem przygody/

Współczucia wyrazy

Pozdr
Tomek
XX Czarnula

Data: 2012-03-19 10:40:21
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
W dniu 2012-03-18 18:08, marz pisze:
MOTOCYKL ZOSTAŁ SKRADZIONY Z GARAŻU W NOCY Z 17 NA 18.03.12 W
MIEJSCOWOŚCI HALINÓW 05-074

Współczuję, choć się trochę dziwię. Koszt alarmu do garażu to ~300 zł. A można kupić też jakieś za mniej niż 100, ale przy takim sprzęcie ja bym już odżałował te trzy stówy. No ale mądry Polak po szkodzie...

PS - Cechy charakterystyczne pewnie już usunięte, tak że owiewki z naklejką raczej nie ma co szukać.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 10:51:43
Autor: Grzybol
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
Użytkownik "Sheikh 'le Mineth' el Shah" <sheikh.mineth@go.ogle.com> napisał
w wiadomości news:4f66ff05$0$1268$65785112news.neostrada.pl... W dniu
2012-03-18 18:08, marz pisze:
[...]

Jaki alarm na złodzieja? O czym Ty piszesz?

--
Grzybol

Data: 2012-03-19 11:00:47
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 10:51, Grzybol pisze:
Jaki alarm na złodzieja? O czym Ty piszesz?

O prostym alarmie garażowym z allegro?
To raczej nie byli pro-złodzieje.
Jak by zaczęło wyć, to by dali nogę.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 11:08:28
Autor: Grzybol
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
Użytkownik "Sheikh 'le Mineth' el Shah" <sheikh.mineth@go.ogle.com> napisał
w wiadomości news:4f6703cf$0$1273$65785112news.neostrada.pl... W dniu
2012-03-19 10:51, Grzybol pisze:
Jaki alarm na złodzieja? O czym Ty piszesz?
O prostym alarmie garażowym z allegro?
To raczej nie byli pro-złodzieje.
Jak by zaczęło wyć, to by dali nogę.

Pisałem w tym sensie, że na załodzieja nie ma zabezpieczeń. Jak się skurwiel uprze to ukradnie wszystko:-)

--
Grzybol

Data: 2012-03-19 11:14:33
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 11:08, Grzybol pisze:
Pisałem w tym sensie, że na załodzieja nie ma zabezpieczeń. Jak się
skurwiel uprze to ukradnie wszystko:-)

Właśnie, że są. I nie kosztują majątku.
http://allegro.pl/listing.php/search?string=alarm+garażu

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 11:16:17
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
http://allegro.pl/alarmy-zestawy-alarmowe-46116

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 11:01:02
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2012 10:51, Grzybol pisze:

Jaki alarm na złodzieja? O czym Ty piszesz?

Normalna czujka ruchu... Oczywiście to zadziała, jeśli ktoś tę czujkę
może usłyszeć - czyli będzie słabo działać w jakichś odległych garażach.

Ewentualnie można pomyśleć o jakiś powiadomieniu przez GSM - rozwiązań
jest "od pyty". Ba! Można sobie nawet zrobić alarm z powiadomieniem i
zdalnym podglądem z wykrywaniem ruchu i wrzucaniem wykrytego ruchu na
zdalny serwer już na samym pojeździe, tylko wtedy może się pojawić
problem z rozładowywaniem akumulatora ;)

Data: 2012-03-19 11:07:11
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 11:01, Andrzej Lawa pisze:
Normalna czujka ruchu... Oczywiście to zadziała, jeśli ktoś tę czujkę
może usłyszeć - czyli będzie słabo działać w jakichś odległych garażach.

Nawet w odległym - jak zacznie wyć, to złodziej na 95% odpuści.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 11:14:37
Autor: duddits
On 19.03.2012 11:01, Andrzej Lawa wrote:
Ewentualnie można pomyśleć o jakiś powiadomieniu przez GSM - rozwiązań
jest "od pyty".

No, jest. Tylko ile z nich będzie skutecznych? Bo ja nie słyszałem by było coś skuteczniejszego od polisy :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-19 11:23:45
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 11:14, duddits pisze:
No, jest. Tylko ile z nich będzie skutecznych? Bo ja nie słyszałem by
było coś skuteczniejszego od polisy :)

Zależy ile masz do wydania.
Ale przy droższym sprzęcie to i 1,5kpln można dać.
Zresztą w garażu zazwyczaj nie trzyma się tylko motocykla.
Ten wygląda fajnie: http://kut.as/071l

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 11:31:53
Autor: duddits
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
On 19.03.2012 11:23, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
Zależy ile masz do wydania.

Skoro kupiłeś motocykl - raczej dużo :)

Ale przy droższym sprzęcie to i 1,5kpln można dać.
Zresztą w garażu zazwyczaj nie trzyma się tylko motocykla.

A dlaczego nie? Ja trzymam :)

Ten wygląda fajnie: http://kut.as/071l

Fajniej chyba wygląda ten adres ... :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-19 11:42:06
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 11:31, duddits pisze:
On 19.03.2012 11:23, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
Ale przy droższym sprzęcie to i 1,5kpln można dać.
Zresztą w garażu zazwyczaj nie trzyma się tylko motocykla.

A dlaczego nie? Ja trzymam :)

Nie miałem na myśli samochodu, tylko jakieś inne graty, które też mogą mieć sporą wartość i zostać przy okazji sprzątnięte.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 11:56:00
Autor: duddits
On 19.03.2012 11:42, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
Nie miałem na myśli samochodu, tylko jakieś inne graty, które też mogą
mieć sporą wartość i zostać przy okazji sprzątnięte.

A no to prawda. Choć ja akurat mam parking podziemny, więc graciarnię robię gdzie indziej.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-19 12:10:03
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 11:56, duddits pisze:
A no to prawda. Choć ja akurat mam parking podziemny, więc graciarnię
robię gdzie indziej.

To stąd ta polisa? :>
Ja mam garaż (razem z tunelem, który służy za graciarnię) zintegrowany z domem (cały parter to półprofesjonalny warsztat i pomieszczenia 'piwniczne'), więc alarm jest raczej zbędny.
Ale może dzięki temu wątkowi posiadacze blaszaków i zewnętrznych garaży się zreflektują i kupią choćby coś za kilka stów (jak się załączy syrena 120dB i włączy stroboskop, to złodziej(e) niemal na pewno odpuszczą.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 12:47:39
Autor: Marcin N
W dniu 2012-03-19 12:10, Sheikh 'le Mineth' el Shah pisze:

Ale może dzięki temu wątkowi posiadacze blaszaków i zewnętrznych garaży
się zreflektują i kupią choćby coś za kilka stów (jak się załączy syrena
120dB i włączy stroboskop, to złodziej(e) niemal na pewno odpuszczą.

Problem widzę gdzie indziej:
taka syrena będzie potem wyła w nieskończoność, np. 10 godzin, bo ja jej nie usłyszę. Za to denerwować się będą inni mieszkańcy, którzy mieszkają bliżej mojego garażu niż ja.

Żeby to miało sens - musiałbym zainstalować jakąś drogą instalację.

Mój garaż okradziono dwa razy. Dwa lata temu ukradziono mi graty za ok 1500 zł. Motoru nie ruszyli. Nie warto mi kombinować z drogą instalacją. To tylko garaż...

Data: 2012-03-19 12:58:27
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 12:47, Marcin N pisze:
Problem widzę gdzie indziej:
taka syrena będzie potem wyła w nieskończoność, np. 10 godzin, bo ja jej
nie usłyszę. Za to denerwować się będą inni mieszkańcy, którzy mieszkają
bliżej mojego garażu niż ja.

Widziałem w opisie któregoś z tych najtańszych, że po dwóch minutach się wyłącza i przechodzi w stan czuwania (więc pewnie będzie wył tylko wtedy, gdy będzie ruch i dwie minuty po nim.
Po włączeniu pstryczkiem 40s na wyjście, a po wejściu 8s na wyłączenie.
Myślę, że warto zamontować choćby coś takiego.
Puszkę oczywiście ładnie zamaskować, żeby tylko właściciel wiedział gdzie jest pstryczek.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 13:21:46
Autor: Arni
On 19.03.2012 12:58, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:

Widziałem w opisie któregoś z tych najtańszych, że po dwóch minutach się
wyłącza i przechodzi w stan czuwania (więc pewnie będzie wył tylko
wtedy, gdy będzie ruch i dwie minuty po nim.

nie wyobrażam sobie, żeby współcześnie produkowany alarm nie miał ogranicznika czasowego. ograniczona jest tez ilośc takich przejść w stan wzbudzenia po skonczonym czasie alarmu, jesli nastapi to np 10 razy to alarm sie juz nie uzbroi. Po drugie złodziej nigdy nie ma pewnosci, czy alarm nie ma powiadamiania właściciela/ochrony/policji

prosciej zrobic na pilota.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-03-19 13:23:09
Autor: Arni
On 19.03.2012 13:21, Arni wrote:
ograniczona jest tez ilośc takich przejść w stan
wzbudzenia po skonczonym czasie alarmu,

w stan czuwania oczywiscie :)

Data: 2012-03-19 13:27:44
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
W dniu 2012-03-19 13:21, Arni pisze:
prosciej zrobic na pilota.

Jasne, ale ja opisałem przykład jakiejś najtańszej 'wyjki', którą warto zamontować, choćby w garażu parkowała tylko taczka i kosiarka.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 13:17:03
Autor: duddits
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
On 19.03.2012 12:10, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
To stąd ta polisa? :>

Nie. Od ubezpieczyciela :)

I tak bym wziął, niezależnie od miejsca parkowania moto.

Choć wiem, że ze starszymi motocyklami nie jest to już takie proste.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-19 11:24:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2012 11:14, duddits pisze:
[...]

Zdefiniuj skuteczność... Na pewno skutecznie powiadomią - pytanie, czy
ktoś zdoła skutecznie na powiadomienie zareagować.

Data: 2012-03-19 11:29:28
Autor: duddits
On 19.03.2012 11:24, Andrzej Lawa wrote:
Zdefiniuj skuteczność... Na pewno skutecznie powiadomią - pytanie, czy
ktoś zdoła skutecznie na powiadomienie zareagować.

Ładnie sam sobie odpowiedziałeś :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-19 12:43:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 19.03.2012 11:29, duddits pisze:
On 19.03.2012 11:24, Andrzej Lawa wrote:
Zdefiniuj skuteczność... Na pewno skutecznie powiadomią - pytanie, czy
ktoś zdoła skutecznie na powiadomienie zareagować.

Ładnie sam sobie odpowiedziałeś :)

Wiesz, jeśli to jest garaż przy domu i włamanie ma miejsce w momencie
przebywania kogoś w domu, to ktoś może zareagować. Można też wykupić
abonament z jakąś ekipą interwencyjną. Ktoś może mieć czujnego i
znudzonego sąsiada-emeryta.

Data: 2012-03-19 12:52:35
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
W dniu 2012-03-19 12:43, Andrzej Lawa pisze:
Wiesz, jeśli to jest garaż przy domu i włamanie ma miejsce w momencie
przebywania kogoś w domu, to ktoś może zareagować.

Ale tu nawet nie potrzeba nikogo w pobliżu. Jak się wychodzi z domu można zostawić włączone światło we frontowym pomieszczeniu, a alarm dość skutecznie wywrze na złodziejach pożądany efekt psychologiczny.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 13:29:31
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
W dniu 2012-03-19 13:25, Andrzej Lawa pisze:
Pierwszy raz.

Dlaczego? Zacznie wyć, to się prędzej zwiną w ch*j, niż w pobliskie krzaki by obserwować, czy ktoś wyjdzie z domu.

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 13:48:00
Autor: Sheikh 'le Mineth' el Shah
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
W dniu 2012-03-19 13:41, Andrzej Lawa pisze:
Obiecali ci? ;->

Zamontować alarm -- > wyciąć okoliczne krzaki... ;)

--
wO.ôhoo!
"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2012-03-19 13:54:31
Autor: duddits
On 19.03.2012 13:48, Sheikh 'le Mineth' el Shah wrote:
Zamontować alarm -- > wyciąć okoliczne krzaki... ;)

To już kombinatoryka ..., znaczy można jak ktoś lubi i go to uspokaja :)

Ubezpieczenie jest jednak bardziej kompleksowe, bo jednak czasem zdarza się motocykl zostawić gdzieś na mieście, pod sklepem, czy po prostu pojechać w trasę.

Nie mówię, żeby w ogóle mechanicznie czy elektronicznie nie zabezpieczać, bo wszystko jest dla ludzi. Nie przesadzałbym z tym tylko :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-19 11:27:18
Autor: Andrzej Lawa
skradziono motocykl KAWASAKI ZZR1400
W dniu 19.03.2012 11:14, duddits pisze:
Bo ja nie słyszałem by było coś skuteczniejszego od polisy :)

Weź mnie nie denerwuj polisami... Jak ostatnio usiłowałem uzyskać wycenę
AC za Foresighta 250, to w PZU przekroczyli 25% wartości.

Data: 2012-03-19 11:29:53
Autor: duddits
On 19.03.2012 11:27, Andrzej Lawa wrote:
Weź mnie nie denerwuj polisami... Jak ostatnio usiłowałem uzyskać wycenę
AC za Foresighta 250, to w PZU przekroczyli 25% wartości.

A to nie wiem, ja mam w Allianz.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach