[poz] skradziono rower... pomozcie!

Data: 2010-08-05 02:24:43
Autor: alimak
[poz] skradziono rower... pomozcie!
skradziono rower - Cube Town, czarny matowy, z bagażnikiem przednim
typu low-rider. kolega miał go 2 miesiące, a kredyt został...
http://poznanskamasakrytyczna.blogspot.com/2010/08/skradziono-rower-pomozcie.html
Jeśli go wypatrzycie - dajcie znać!
nr ramy na priva

Data: 2010-08-05 04:41:02
Autor: PanRatio
skradziono rower... pomozcie!
Jak się żydzi na zabezpieczeniach (kupuje linki), to tak jest.
Brutalne, ale prawdziwe. Zarejestruj się w www.bazarowerow.pl i oznacz
jako kradziony. No i lepiej, aby podać nr ramy do publicznej
wiadomości.

Data: 2010-08-05 16:21:05
Autor: Norbert
[...]

Takiego roweru to bym nie zostawial na miescie, do pracy i przypinania mam 'specjalny'. Ale oczywiscie jak zobacze to dam znac.

nr ramy na priva

A dlaczego na priva, numer podaj do wiadomosci wszystkich. Ma dowod zakupu z numerem wiec rower i tak jest jego. Nikt sobie go nie przywlaszczy, bo nie wiem o co chodzi z ta tajemnica.

[poz] skradziono rower... pomozcie!