[warszawa] skradziono skuter Peugeot Speedfight 2

Data: 2009-07-19 01:38:03
Autor: alex
[warszawa] skradziono skuter Peugeot Speedfight 2
Dzisiaj poszedłem naoliwić łańcuch w Bandicie po wczorajszej burzy, i
nie doszedłęm bo Bandit stał sobie samotnie. Z podziemnego garażu na
Bródnie wyparował mój wierny Speedfight 2, wersja X-Race
(pomarańczowo-niebieska z czarnym, bardzo charakterystyczna, w
Warszawie są jeszcze dwa takie, może trzy), nr rejestracyjny CT5816,
poobijany, stłuczony jeden kierunkowskaz, tylna opona prawie nowa, z
kanciastym ,,miejskim'' bieżnikiem. Pojemność oczywiście 50ccm.

Skuta musieli wynieść bo nie było szansy żeby odpalił od razu, ochrona
oczywiście nic nie widziała (nikt nie wie za co oni $ biorą), policja
przyjęła zgłoszenie i przewiozła mnie po dzielni w celu zobaczenia czy
gdzieś nie stoi. Nie stał.

Jakby ktoś zobaczył w Wawie albo okolicach takiego skuta jak ten
(tylko wydech inny): http://42.pl/u/1I5j
niech da znać. Odwdzięczę się.

=alx | crypto 0x46399138 | GSF 400 Bandit | nie mam czasu na hedonizm

[warszawa] skradziono skuter Peugeot Speedfight 2