skradziono wheeler 2900

Data: 2011-11-18 14:10:06
Autor: zyrardow zyrardow
skradziono wheeler 2900
Uwaga! skradziono rower wheeler 2900 w dniu 2011-11-18 spod Blue City
w Warszawie, między godz 8 a 16. Rower koloru srebrnego, z niebieskimi
wstawkami, bagażnik, nr seryjny WS30600145. W przypadku gdyby kto¶ co¶
widział proszę o kontakt! czeka nagroda

Data: 2011-11-19 08:47:13
Autor: Liwiusz
skradziono wheeler 2900
W dniu 2011-11-18 23:10, zyrardow zyrardow pisze:
[...]

Tradycyjnie mam pytanie o sposób zabezpieczenia.

(BTW: A my¶lałem, że choć zim± nie ma popytu na kradzione rowery...)

--
Liwiusz

Data: 2011-11-19 10:44:06
Autor: Jan Srzednicki
skradziono wheeler 2900
On 2011-11-19, Liwiusz wrote:
W dniu 2011-11-18 23:10, zyrardow zyrardow pisze:
Uwaga! skradziono rower wheeler 2900 w dniu 2011-11-18 spod Blue City
w Warszawie, między godz 8 a 16. Rower koloru srebrnego, z niebieskimi
wstawkami, bagaĹĽnik, nr seryjny WS30600145. W przypadku gdyby ktoĹ› coĹ›
widział proszę o kontakt! czeka nagroda

Tradycyjnie mam pytanie o sposĂłb zabezpieczenia.

(BTW: A myślałem, że choć zimą nie ma popytu na kradzione rowery...)

Mnie kiedyś w zimie, o 23 przy jakichś -15 stopniach zatrzymała policja
celem sprawdzenia numerĂłw ramy. Powiedzieli, ĹĽe w tym okresie jest
zaskakujÄ…co duĹĽo kradzieĹĽy z piwnic itp., bo nikt tam nie zaglÄ…da.

Data: 2011-11-25 09:31:50
Autor: zyrardow zyrardow
skradziono wheeler 2900
On 19 Lis, 08:47, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Tradycyjnie mam pytanie o sposób zabezpieczenia.

(BTW: A my¶lałem, że choć zim± nie ma popytu na kradzione rowery...)

Hmm, niestety okazało się zbyt słabe. Zwijana linka, taka spiralna,
dosyć gruba - wydawała się solidna. Do tego ochroniarz, który siedzi
od stojaków 2m, ale oczywi¶cie, nic nie widział, monitoring nic nie
zarejestrował. A żeby mało było, że mój zawinęli, to i jeszcze drug±
sztukę, rower decathlon...
Popyt na cudz± własno¶ć jest zawsze, i na każdy jej rodzaj :(
pogr±żony_w_smutku

Data: 2012-01-09 23:48:12
Autor: nxs
skradziono wheeler 2900
Mojej córce zwinęli fajn± damkę z 3-biegowym nexusem 24" za 700 zł (nówka) z piwnicy. Złapali w końcu gnojka i co z tego? Go¶ć dostał rok odsiadki, a mnie z tego nic, ani grosza. Musiałem kupić nowy.
Pozdr.
J.

Użytkownik "zyrardow zyrardow" <zyrardow@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:d234b4c9-f305-4698-989c-28ae7be5f9b4p9g2000vbb.googlegroups.com...