[WRO] skradziony rower - prośba o pomoc

Data: 2010-08-20 22:11:24
Autor: Robert Podsiadły
[WRO] skradziony rower - prośba o pomoc
Tydzień temu z piwnicy ukradziono mi rower:
http://robert.vm.pl/galeria/fuji
http://robert.vm.pl/galeria/fuji/aad
Jedyna taka rama w Polsce - zespawane wzdłuż miedziane, cienkie blachy.
Dokładna specyfikacja tutaj:
http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?Year=2000&Brand=Fuji&Model=4+Diamond&Type=bike
Komponenty dokładnie jak w oryginalnej specyfikacji. Wyjątki: zmienione opony i rogi.

Jeżeli ktokolwiek by widział - bardzo proszę o info na mail lub telefon 505_504_729.
Z góry dziękuję,

Robert Podsiadły

Data: 2010-08-21 09:30:20
Autor: kml

Użytkownik "Robert Podsiadły" <robUSUN@hot.pl> napisał w wiadomości news:4C6EE16C.1020602hot.pl...
[...]

pozdrawiam

Rowe z balch MIEDZIANYCH?

kml
12/08/2010 1 część tesu lampy Stork.

Data: 2010-08-21 09:31:08
Autor: kml

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:i4nva6$pbn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Frame Tubing Material 6061 T6 monocoque, 7005 double butted rear triangle

Data: 2010-08-23 22:13:22
Autor: Robert Podsiadly
skradziony rower - pro¶ba o pomoc
On 21 Sie, 09:31, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Użytkownik "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomo¶cinews:i4nva6$pbn$1inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Robert Podsiadły" <robU...@hot.pl> napisał w wiadomo¶ci
> Rowe z balch MIEDZIANYCH?

Frame Tubing Material 6061 T6 monocoque, 7005 double butted rear triangle

Dokładnie, miało być ALUMINIOWYCH. To ze zdenerwowania.
Jeszcze raz się polecam Waszej uwadze.

--
Robert

Data: 2010-08-21 18:49:35
Autor: Norbert
[WRO] skradziony rower - prośba o pomoc
W dniu 2010-08-21 09:30, kml pisze:

Rowe z balch MIEDZIANYCH?

Tez sie zastanawiam o co chodzi chodzi z ta miedzia. Niestety ale w piwnicy trzymam tylko tani rower ktorym dojezdzam do pracy, juz 2 razy mi okradli piwnice dawno temu (skladaka i gorala, za kazdym razem osobno). Teraz rower jest dodatkowo przypiety do sciany lancuchem, a z tylu jest alarm na czujnik ruchu, dodatkowo pod sufitem mruga kamerka z ktorej wyprowadzilem kabel. Po wejsciu zlodzieja zaskoczy alarm i przypiety rower , ktory zeby ukrasc trzeba jeszcze odciac... ja bym na jego miejscu zwial.

Norbert

Data: 2010-08-25 23:36:43
Autor: Dexte-r
Dnia Fri, 20 Aug 2010 22:11:24 +0200, Robert Podsiadły napisał(a):

Tydzień temu z piwnicy ukradziono mi rower:
http://robert.vm.pl/galeria/fuji

Ehh.. wielka strata i przykro¶ć. Wiem, że szanse niewielkie, ale mam
nadzieję, że go kto¶ "wypatrzy". Mi się zapamiętał, po tym jak go widziałem
na żywo.

Artemisowe pozdro!
dx

[WRO] skradziony rower - prośba o pomoc