skrzynka pocztowa - rezygnacja?

Data: 2012-03-12 14:01:48
Autor: pluto
skrzynka pocztowa - rezygnacja?
witam,

ostatnio irytuje mnie zapychanie klasycznej skrzynki pocztowej przez
tresci wszelakie.
niestety przy obecnych super euroskrzynkach kazdy producent pizzy,
ikea, tesco, lidl i inne biedronki
sa w stanie zapach skrzynke w ciagu kilku dni, a ja nie mam ochoty
zajmowac sie
usuwaniem tego syfu. czy mozna z tym jakos walczyc na drodze prawnej?
czy moge sobie elegancko wymontowac, albo zaspawac ten wiecznie
zapchany przybytek
bez narazania sie na jakies sankcje z tytulu nieodebranego awizo/
poleconego, itp.?

skrzynka pocztowa - rezygnacja?