skrzypiąca sztyca

Data: 2009-07-25 15:35:04
Autor: reme.k
skrzypiąca sztyca
co z tym zrobić zeby nie skrzypiała? wyczysciłem ją, była oblepiona piachem
ale to nie pomogło całkowicie, co z tym robic?

Kup nową ramę, ja tak zrobiłem i pomogło.

Tak poważnie mówiąc też miałem skrzypiącą sztycę i nic nie pomagało.
Czyściłem, smarowałem, nie smarowałem, pomagało tylko na chwilę (3-4km)
Może obejrzyj dobrze rurę od sztycy?
Jak to jest z alu i ma spory przebieg to rura nie jest już walcem tylko w
miejscu zacisku jest przewężona jakby. To może powodować że nie dolega dobrze do
ścianek ramy albo coś?

Ale kupno nowej ramy naprawdę pomogło :)
(choć już nie pamiętam czy też z ramą nowej sztycy nie kupiłem)

--

skrzypiąca sztyca