skrzypiąca sztyca

Data: 2009-07-25 12:09:40
Autor: zly
skrzypiąca sztyca
Dnia Sat, 25 Jul 2009 09:47:22 +0000 (UTC), kundzia Pindzia napisał(a):

co z tym zrobić zeby nie skrzypiała? wyczysciłem ją, była oblepiona piachem
ale to nie pomogło całkowicie, co z tym robic?

a moze siodelko lekko niedokrecone?
--
marcin

Data: 2009-07-25 12:14:19
Autor: Wooyek
skrzypiąca sztyca
a moze siodelko lekko niedokrecone?

Albo skrzypi w miejscu, gdzie pręty są osadzone w plastikowej skorupie. Chyba każde moje siodełko po jakimś czasie zaczynało tam skrzypieć. Odrobina WD40 (itp.) pomaga :)

Data: 2009-07-25 14:56:51
Autor: kml
skrzypiąca sztyca

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:h4elu7$7a6$1inews.gazeta.pl...
a moze siodelko lekko niedokrecone?

Albo skrzypi w miejscu, gdzie pręty są osadzone w plastikowej skorupie. Chyba każde moje siodełko po jakimś czasie zaczynało tam skrzypieć. Odrobina WD40 (itp.) pomaga :)

No właśnie mi się zaczyna kończyć siodło właśnie i też tak skrzypi ale na wszelki wypadek rozebrałem jarzmo etc etc i zobaczymy co będzie dalej.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

skrzypiąca sztyca