skrzyzowania

Data: 2021-02-12 08:59:09
Autor: Myjk
skrzyzowania
Mon, 8 Feb 2021 14:39:08 +0100, J.F.
Teoria
https://www.youtube.com/watch?v=yITr127KZtQ

jak kto znudzony, to niech przewinie do 3:20, albo od razu do 5:00

Ale wiesz że to jest gra komputerowa a nie rzetelny symulator?

--
Pozdor
Myjk

Data: 2021-02-12 11:14:50
Autor: J.F.
skrzyzowania
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1sz3vzfbmbokl$.dlg@myjk.org...
[...]

Rob film z rzetelnego symulatora :-)

J.

Data: 2021-02-12 13:22:21
Autor: Myjk
skrzyzowania
Fri, 12 Feb 2021 11:14:50 +0100, J.F.
Ale wiesz że to jest gra komputerowa a nie rzetelny symulator?

Rob film z rzetelnego symulatora :-)

Już jeden zrobiłem :P wcześniej chciałem m.in. zrobić symulację w tej
"grze". Ale jak obejrzałem więcej filmów to sobie to odpuściłem.

--
Pozdor
Myjk

skrzyzowania