skrzyzowanie rownorzedne

Data: 2020-07-13 10:43:21
Autor: J.F.
skrzyzowanie rownorzedne

Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat dojechaly 4 pojazdy :)

I tak sobie stoimy ... na szczescie jeden skrecal w lewo, to sie udalo rozwiazac sprawe lege artis :-)

J.

Data: 2020-07-13 10:10:03
Autor: K
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 09:43, J.F. wrote:

[...]

Kolo moich rodzicow pozmieniali lata temu wszystkie skrzyzowania na rownorzedne. Praktycznie za kazdym razem jak ich odwiedzam to trafiam na taka sytuacje.

Data: 2020-07-13 11:36:29
Autor: heby
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 11:10, K wrote:
Kolo moich rodzicow pozmieniali lata temu wszystkie skrzyzowania na rownorzedne. Praktycznie za kazdym razem jak ich odwiedzam to trafiam na taka sytuacje.

I jakieś wnioski? U mnie co prawda wszystkich nie zmienili, ale te kilka spowodowało znaczący wzrost zarobków blacharzy, skokowy. Nie mam statystyk aby oceniać w dłuższym rzucie, ale "ludzie na mieście mówią" że stłuczek znacznie więcej mimo że każdy już wie.

Data: 2020-07-13 11:39:28
Autor: K
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 10:36, heby wrote:
On 13/07/2020 11:10, K wrote:
[...]

Na poczatku bylo kilka stluczek. Glownie malolaci w pelnoletnich bolidach. Teraz nie wiem, od 5 lat bywam tam 2 razy w roku.

Data: 2020-07-13 11:54:31
Autor: J.F.
skrzyzowanie rownorzedne
Użytkownik "heby"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:reh9v4$6qp$1@dont-email.me...
On 13/07/2020 11:10, K wrote:
[...]

Ale wiesz ... moze o to chodzi.
Rozbije taki auto, to nastepnym razem pojedzie wolniej, i nie zabije pieszego.

U mnie na osiedlu to totalny burdel - rownorzedne, wewnetrzne, strefy zamieszkania, strefy  ruchu ... ale czy sie da inaczej, jesli zarzadzajacych duzo ?

J.

Data: 2020-07-13 13:14:40
Autor: yabba
skrzyzowanie rownorzedne
W dniu 13-07-2020 o 10:43, J.F. pisze:

Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat dojechaly 4 pojazdy :)

A rondo (skrzyżowanie o ruchu okrężnym) już widziałeś? To jest dopiero czad! Prawie na każdym rondzie można jeździć w kółko ile się chce!

:))

W mojej okolicy jest z 50 skrzyżowań równorzędnych, ale tylko na 2 jest na tyle duży ruch, że często spotykają się 4 samochody.

yabba

Data: 2020-07-13 17:33:02
Autor: heby
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 13:14, yabba wrote:
A rondo (skrzyżowanie o ruchu okrężnym) już widziałeś? To jest dopiero czad! Prawie na każdym rondzie można jeździć w kółko ile się chce!
:))

Na normalnym rondzie bardzo cieżko się jeździ, trzeba wszystkim ustępować :/

Data: 2020-07-13 16:35:39
Autor: K
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 16:33, heby wrote:
[...]

Chyba tylko we Francji.

Data: 2020-07-13 18:47:06
Autor: Cavallino
skrzyzowanie rownorzedne
W dniu 13-07-2020 o 17:35, K pisze:
On 13/07/2020 16:33, heby wrote:
[...]

W Polsce też.
Normalne to takie, na którym pierwszeństwa nie zmieniają znaki na wjeździe.
Tyle że praktycznie ono nie występuje.

Data: 2020-07-13 19:43:55
Autor: Poldek
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 16:33, heby wrote:
[...]

Było jedno takie rondo w Warszawie, ale jak tam ostatnio byłem, to już zmienili i są ustawione A-7.

Data: 2020-07-27 21:51:42
Autor: Akarm
skrzyzowanie rownorzedne
W dniu 2020-07-13 o 19:43, Poldek pisze:

Było jedno takie rondo w Warszawie, ale jak tam ostatnio byłem, to już zmienili i są ustawione A-7.

Ooo... faktycznie:
https://goo.gl/maps/LAtTr4k1dgQpTr348

--
-          Akarm

Data: 2020-07-14 08:36:23
Autor: K
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 16:33, heby wrote:
[...]

No a we Francji to standard i nie ma znakow, a rondo wokol łuku triumfalnego to Bangladesz w srodku Europy.

Data: 2020-07-13 18:48:08
Autor: heby
skrzyzowanie rownorzedne
On 13/07/2020 17:35, K wrote:
Na normalnym rondzie bardzo cieżko się jeździ, trzeba wszystkim ustępować :/
Chyba tylko we Francji.

Chyba nie.

https://www.google.com/maps/@50.263505,19.0554159,20.54z

Data: 2020-07-13 20:40:47
Autor: yabba
skrzyzowanie rownorzedne
W dniu 13-07-2020 o 17:33, heby pisze:
[...]

Dlatego napisałem "prawie na każdym". ;)
Takich klasycznych, jak opisujesz, spotkałem tylko dwa, ale już nie pamiętam w jakim mieście.
Chociaż jest też rondo, gdzie nie wolno jeździć w kółko - jest zakaz skrętu w lewo.

yabba

Data: 2020-07-13 16:06:39
Autor: N Tom
skrzyzowanie rownorzedne
J.F. w <news:5f0c1eaa$0$547$65785112news.neostrada.pl>:

Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat dojechaly 4 pojazdy :)

Czyli niedzielny kierowca, albo mistrz A-x...

I tak sobie stoimy ...

Ty głupi ciulu musisz przed kropką spację wstawiać?

na szczescie jeden skrecal w lewo

Chuju na kaczych łapach -- skoro stał, to nie skręcał -- ogarnij się.

--
'Tom N'

Data: 2020-07-13 16:28:08
Autor: J.F.
skrzyzowanie rownorzedne
Użytkownik "N Tom"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:200713.160639.pms.4441.59@int.dyndns.org.invalid.200713.invalid...
J.F. w  <news:5f0c1eaa$0$547$65785112news.neostrada.pl>:
Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat
dojechaly 4 pojazdy :)

Czyli niedzielny kierowca, albo mistrz A-x...

To niedziele bylo, wiec widac za duzo niedzielnych kierowcow :-)

I tak sobie stoimy ...

Ty głupi ciulu musisz przed kropką spację wstawiać?

Musze. To ma symbolizowac chwile czekania, tu nie mozna sie spieszyc bez spacji.

na szczescie jeden skrecal w lewo
Chuju na kaczych łapach -- skoro stał, to nie skręcał -- ogarnij się.

Sam jestes ciul, skoro nie rozumiesz :-P

J.

Data: 2020-07-13 23:59:51
Autor: xyz
skrzyzowanie rownorzedne
[...]

Dalej pewnie będą tacy co myślą że szersza to ma pierwszeństwo :)

Tak jak miałem ostatnio, dziunia na lowelku miejskim po mojej prawej to się
zatrzymuje i czekam, czekam a ta do mnie macha coś, no cóż byłem na szerszej
jezdni; wolno ruszyłem i przejechał... Nie ma co ruchu blokować :p

--
-- - xyz

skrzyzowanie rownorzedne