skrzyzowanie rownorzedne

Data: 2020-07-13 16:06:39
Autor: N Tom
skrzyzowanie rownorzedne
J.F. w <news:5f0c1eaa$0$547$65785112news.neostrada.pl>:

Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat dojechaly 4 pojazdy :)

Czyli niedzielny kierowca, albo mistrz A-x...

I tak sobie stoimy ...

Ty głupi ciulu musisz przed kropką spację wstawiać?

na szczescie jeden skrecal w lewo

Chuju na kaczych łapach -- skoro stał, to nie skręcał -- ogarnij się.

--
'Tom N'

Data: 2020-07-13 16:28:08
Autor: J.F.
skrzyzowanie rownorzedne
Użytkownik "N Tom"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:200713.160639.pms.4441.59@int.dyndns.org.invalid.200713.invalid...
J.F. w  <news:5f0c1eaa$0$547$65785112news.neostrada.pl>:
Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat
dojechaly 4 pojazdy :)

Czyli niedzielny kierowca, albo mistrz A-x...

To niedziele bylo, wiec widac za duzo niedzielnych kierowcow :-)

I tak sobie stoimy ...

Ty głupi ciulu musisz przed kropką spację wstawiać?

Musze. To ma symbolizowac chwile czekania, tu nie mozna sie spieszyc bez spacji.

na szczescie jeden skrecal w lewo
Chuju na kaczych łapach -- skoro stał, to nie skręcał -- ogarnij się.

Sam jestes ciul, skoro nie rozumiesz :-P

J.

skrzyzowanie rownorzedne