skrzyzowanie rownorzedne

Data: 2020-07-13 23:59:51
Autor: xyz
skrzyzowanie rownorzedne
W dniu 13.07.2020 o 10:43, J.F. pisze:

Pierwszy raz mi sie trafilo - skrzyzowanie rownorzedne i akurat dojechaly 4 pojazdy :)

I tak sobie stoimy ... na szczescie jeden skrecal w lewo, to sie udalo rozwiazac sprawe lege artis :-)

J.

Dalej pewnie będą tacy co myślą że szersza to ma pierwszeństwo :)

Tak jak miałem ostatnio, dziunia na lowelku miejskim po mojej prawej to się
zatrzymuje i czekam, czekam a ta do mnie macha coś, no cóż byłem na szerszej
jezdni; wolno ruszyłem i przejechał... Nie ma co ruchu blokować :p

--
-- - xyz

skrzyzowanie rownorzedne