skrzyzowanie rownorzedne - pytanie glownie do miszczuf

Data: 2010-02-20 22:57:15
Autor: Marcin Stankiewicz
skrzyzowanie rownorzedne - pytanie glownie do miszczuf
Dnia Sat, 20 Feb 2010 22:41:22 +0100, peter na pl.misc.samochody napisał(a):

Ulica Andagawenska, Elzbiety Lokietkowny oraz Spytka z Melsztyna
tworza skrzyzowanie rownorzedne.

[...]

Czy jazda zgodnie z pord czyli korzystanie z pierwszenstwa przed pojazdem jadacym z lewej, podczas skretu w lewo w Andagawenska to bedzie buractwo czy poprawne zachowanie?

Skoro skrzyżowania są równorzędne, to chyba odpowiedź znasz, prawda ?

"Miłość wszystko zwycięża i my ulegamy miłości. Wergiliusz (Publius Vergilius Maro, 70 - 19 p.n.e.)"

Data: 2010-02-20 23:04:34
Autor: peter
[...]

przejrzyj z laski swojej niedawny post marjana to bedziesz wiedzial dlaczego mam watpliwosci :P

Data: 2010-02-21 10:49:36
Autor: Marcin Stankiewicz
skrzyzowanie rownorzedne - pytanie glownie do miszczuf
Dnia Sat, 20 Feb 2010 23:04:34 +0100, peter na pl.misc.samochody
napisał(a):

przejrzyj z laski swojej niedawny post marjana to bedziesz wiedzial dlaczego mam watpliwosci :P

Wybacz, bezsensowne pyskówki nie trafiają do mojego czytnika :)

"Dzieci często bywają tak okrutne w słowach, jak dorośli jedynie w myślach
pozwalają sobie na to. Ivo Andrić"

skrzyzowanie rownorzedne - pytanie glownie do miszczuf