skup franków francuskich

Data: 2011-12-20 12:33:24
Autor: p 47
skup franków francuskich
Znalazłem kilkaset zapomnianych franków francuskich z czasów sprzed wymiany ich na Euro.
Czy jakas instytucja w Warszawie prowadzi jeszcze ich skup/wymianę?

Data: 2011-12-20 13:45:55
Autor: Tomasz Chmielewski
skup franków francuskich
On 20.12.2011 12:33, p 47 wrote:
Znalazłem kilkaset zapomnianych franków francuskich z czasów sprzed
wymiany ich na Euro.
Czy jakas instytucja w Warszawie prowadzi jeszcze ich skup/wymianę?

BTW musisz sie spieszyc - masz czas do ~lutego 2012!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-12-20 23:32:53
Autor: Waldek
skup franków francuskich

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.wpkg.org> napisał w wiadomości news:9lbec3FigdU1mid.uni-berlin.de...
On 20.12.2011 12:33, p 47 wrote:
[...]

No ja tez znalazlem 100-we w FRF
zagoglalem i znalazlem tylko info
ze wymienic mozna Banknoty: do 17 lutego 2012 r.
ale gdzie ? i za jaka prowizje ?
kurs chyba zostal ustawiony na sztywno ~6,5F / 1E

Data: 2011-12-20 23:14:00
Autor: gupek
skup franków francuskich
W dniu 2011-12-20 12:33, p 47 pisze:
Znalazłem kilkaset zapomnianych franków francuskich z czasów sprzed
wymiany ich na Euro.
Czy jakas instytucja w Warszawie prowadzi jeszcze ich skup/wymianę?

najlepiej pewnie byloby dac jakiemus znajomemu jadacemu do francji

tam pewnie duzo latwiej wymienic w bankach...

Data: 2011-12-20 23:39:33
Autor: p 47
skup franków francuskich
Kiedyś zaraz po wprowadzeniu Euro wymieniali w NBP,- teraz wg ich informacji takich działań nie prowadzą. Zadzwoniłem do Societe Generale,- też nie sa zainteresowani.
Co gorsza znalazłem też trochę innych walut sprzed Euro..musiałbym tour po Europie zrobić
:-(

skup franków francuskich