skurczybyki z link4, dopłata do OC

Data: 2009-11-13 08:24:42
Autor: J.F.
skurczybyki z link4, dopłata do OC
On Fri, 13 Nov 2009 00:20:58 +0000 (UTC),   Michał wrote:
"A sprawdze sobie ile za to OC w link 4"
bo kupiłem auto i poprzednik miał w link 4, termin mija no to
sobie (zrobie wyjątek) i może wykupie na następny rok.

Dzwonie żeby wyliczyli a te skurczybyki, już mnie maja tam wpisanego
że musze dopłącić za 4 mieś 180zł bo mam inne (40%) zniżki
niż poprzednik i mniej lat !

Jak by to określić... WTF ? mogą tak ?
tz zasadne to jest w myśl polskiego prawa ?

Nie chce mi sie sprawdzac przepisow czy nadal obowiazuje, ale kiedys to bylo w przepisach.

A skad oni maja twoje dane ? Dzwoniles do nich niedawno i podawales, dzwoniles dawno i maja stare,
czy sami sprawdzili twoja historie ?
czy olać sprawę i odebrać z... 15 telefonów i ubezpieczyć w allianzdirect lub nie ?

Mnie sie bardziej oplacalo u agenta allianz niz w AD. No i jeszcze jest paru innych ubezpieczycieli, AD sie nie wszystkim
oplaca.

J.

Data: 2009-11-13 19:50:29
Autor: jerzu
skurczybyki z link4 , dopłata do OC
On Fri, 13 Nov 2009 08:24:42 +0100, J.F.
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

A skad oni maja twoje dane ? Dzwoniles do nich niedawno i podawales, dzwoniles dawno i maja stare,
czy sami sprawdzili twoja historie ?

Od poprzedniego właściciela auta?

Data: 2009-11-13 20:32:48
Autor: Michał
[...]

Poprzedni włascieil chyba wysłał faxa/maila ze auto zmieniło właściciela,
to mieli z 80% danych. a jak zadzwoniłem to mieli nr tel.

Mnie sie bardziej oplacalo u agenta allianz niz w AD. No i jeszcze jest paru innych ubezpieczycieli, AD sie nie wszystkim
oplaca.

No w allianz to auto ma max za nie robienie wypadków, kiedyś miałem w alianz
tylko inny model. Plusem tez jest że duże silniki można bo max jest już od 3 litrów, tylko tu mam mały :(

pozdrawiam.

Data: 2009-11-13 21:54:39
Autor: J.F.
On Fri, 13 Nov 2009 20:32:48 +0000 (UTC),   Michał wrote:
[...]

Ale dowiedzieli sie ile masz znizek/wypadkow od Ciebie czy sami ? J.

Data: 2009-11-15 01:02:41
Autor: Michał
> [...]

>to mieli z 80% danych. a jak zadzwoniłem to mieli nr tel.

Ale dowiedzieli sie ile masz znizek/wypadkow od Ciebie czy sami ?

ja powiedziałem, jak sie o cene pytałem.

pozdrawiam.

--

skurczybyki z link4, dopłata do OC